Angel Eyes Marker

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
Snorremans

Angel Eyes Marker

Bericht door Snorremans » 05 mar 2010, 23:40

Afbeelding

Is iemand bekend met deze dingen? Ik kwam ze in ieder een paar dagen pas tegen, en heb een paar vraagjes... Zoals ik het nu begrijp, moet je deze dingen dus monteren, en verder hoef je niks meer te doen om mooie blauw/witte angel eyes te krijgen.

Heb ik het dan gewoon goed, of zit er meer achter?

Snorremans

Re: Angel Eyes Marker

Bericht door Snorremans » 09 mar 2010, 23:52

Niemand enig idee hoe het in elkaar zit?

Flyingd

Bericht door Flyingd » 09 mar 2010, 23:56

er zitten nu 10w lampen in. die alleen door bmw worden geleverd. deze LED lampen vervangen het origineel. ze hebben de zelfde pasvorm en kunnen dus zo vervangen worden.
Zonder twijfel de mooiste Touring

Snorremans

Bericht door Snorremans » 10 mar 2010, 03:52

Cool, ik was namelijk bang dat ik dan ook de angel eyes op zich moest vervangen. Maar als ik het goed begrijp zijn dat gewoon lichtgeleiders ofzo?

ultrAslan

Bericht door ultrAslan » 09 mei 2010, 15:28

de angel eyes zijn gewoon ringen die het licht projecteren/geleiden..
let wel: je krijgt wel een storingsmelding dat je stadlichten voor het niet doen. want BMW levert 10W lampen.. en een ledje gebruikt veel en veel minder waardoor het systeem denkt dat het lamp gewoon kapot is.. voor de rest is het allemaal in de juiste pasvorm
Liever een ster in de voorruit dan op de motorkap !!

Fabian79

Bericht door Fabian79 » 09 mei 2010, 18:32

Zou er niet al een weerstandje in het ledarmatuurtje zitten ??
E30 325i cabrio :)klik voor showroom
Afbeelding

aahhhhhh een classics gedeelte ;)

delanom5

Bericht door delanom5 » 10 mei 2010, 16:23

ultrAslan schreef:de angel eyes zijn gewoon ringen die het licht projecteren/geleiden..
let wel: je krijgt wel een storingsmelding dat je stadlichten voor het niet doen. want BMW levert 10W lampen.. en een ledje gebruikt veel en veel minder waardoor het systeem denkt dat het lamp gewoon kapot is.. voor de rest is het allemaal in de juiste pasvorm
daar heb je de adapters voor, dan krijg je geen storingsmelding meer.
die hoor je bij aanschaf erbij te krijgen.

ultrAslan

Bericht door ultrAslan » 14 mei 2010, 16:53

dat klopt maar deze krijg je er niet bij.. voor degene die het wel weten zoals jij en ik :D kunnen wel ff vertellen van ehy dit en dit hoort er ook nog bij.. njah die moeten er ook idd bij weerstandes
Laatst gewijzigd door Gast op 14 mei 2010, 16:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Liever een ster in de voorruit dan op de motorkap !!

Cesium

Bericht door Cesium » 28 sep 2010, 05:30

Ik heb dus ook een set angel-markers in mijn BMW 530D, alleen heb ik dus constant de melding dat ik mijn verlichting moet controleren. Ik lees dus dat er een weerstand/zekering/adapter tussen moet? Kan iemand mij precies vertellen wat voor zekering/adapter dat moet zijn?

alvast bedankt!

driverd

Bericht door driverd » 19 dec 2010, 18:19

Op mijn 520i heb ik het zelfde setje zitten, deze werken zonder problemen. Het setje past gewoon op de originele BMW Hella koplampen. Doordat alle elektronica en ook alle verlichting via een CAN-bus systeem aan worden gestuurd dient het setje voorzien te zijn van een chip zodat deze met het CAN-bus systeem kan communiceren. Voor zover ik weet zit dit standaard in het setje gebouwd. De angel eyes zelf zijn niks meer als een stuk massief glas/kunststof gebogen tot twee ringen waarbij het licht via de uiteinde de buis rond worden gestuurd.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E39) Styling”