waar op letten bij 316 ?
-
NumagaDotcom
waar op letten bij 316 ?
Ik zit enige tijd hier op het forum te lezen en lezen , maar wat zijn nu echt een beetje de zwakke punten van in dit geval 316.
Ik heb op internet een advertentie zien staan met een e46 316i met lederen montana intereur voor 7.800. Is dit een redelijke prijs voor dit type auto ? de km zijn laag 92.000. maar zijn er ook bijv onderdelen die deur kunnen worden zoals bijv de draagarmen?
naja zoals je ziet een heleboel vragen gelukkig heb ik jullie de overige helf kunnen besparen maar deze kon ik niet dergelijk vinden op het forum.
groeten niek
Ik heb op internet een advertentie zien staan met een e46 316i met lederen montana intereur voor 7.800. Is dit een redelijke prijs voor dit type auto ? de km zijn laag 92.000. maar zijn er ook bijv onderdelen die deur kunnen worden zoals bijv de draagarmen?
naja zoals je ziet een heleboel vragen gelukkig heb ik jullie de overige helf kunnen besparen maar deze kon ik niet dergelijk vinden op het forum.
groeten niek
Re: waar op letten bij 316 ?
Hoi Niek,
Welkom op het forum..stel je eerst even voor in het voorstel topic dan weten we wie je bent.
Als een nieuwe auto wilt gaan kopen kan je een afspraak maken bij de BMW garage..die kunnen dan de foutjes eruit halen en zien wat er mis mee is.
Welkom op het forum..stel je eerst even voor in het voorstel topic dan weten we wie je bent.
Als een nieuwe auto wilt gaan kopen kan je een afspraak maken bij de BMW garage..die kunnen dan de foutjes eruit halen en zien wat er mis mee is.
-
NumagaDotcom
Ik heb niet echt zin om geld te spenderen aan garages stel dat het niks is zit ik met on nodige kosten. ik zoek eigelijk naar punten waar ik op moet letten bij aankoop. zal me zo even voorstellen 
Check iig de n.a.p. gegevens (nationale autopas), zeker bij zo'n lage km-stand
Een goede proefrit verteld je ook veel.
Een goede proefrit verteld je ook veel.
+ 1
Ik koop zelf altijd pas een auto nadat ik de echt volledige onderhoudhistorie weet.
Ik vraag om een foto/scan van het onderhoudsboekje ga dan zelf alle garages nabellen/mailen die erin staan om alles te checken.
Ik koop zelf altijd pas een auto nadat ik de echt volledige onderhoudhistorie weet.
Ik vraag om een foto/scan van het onderhoudsboekje ga dan zelf alle garages nabellen/mailen die erin staan om alles te checken.
Laatst gewijzigd door Gast op 02 mar 2010, 19:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
kost volgens mij iets van 50 euro dus zoveel is t niet om ff je auto te laten checken
-
NumagaDotcom
50 euro is niet veel idd , en ja dat is de advertentie die ik zag.
-
Griffendahl
Oh en laat je niet misleiden door de volgende regel
Dat is namelijk echt niet zo....auto heeft alle opties op navigatie na.
- DJLeonardo
De advertentie is weg, heb je 'm nou gekocht?
BMW E90 330iA, BMW E87 118i