Even voorstellen Leen!
Even voorstellen Leen!
Hallo bij deze stel ik me ook even voor. ik ben Leendert en ben 36 jaar jong/oud. Ik ben sinds 23 februari 2010 de supertrotse eigenaar van een E46 330 CI coupe in de kleur topaz blauw metallic uit 2001. Hiervoor reed ik een E36 coupe en was, en nog steeds trouwens, lid van het e36 forum. Voor de E36 323 coupe reed ik een Honda CRX. Dit was een van de laatste originele crx'en die ik bij de Honda dealer heb gekocht compleet met onderhouds historie. Ik heb van deze wagen welgeteld 30 dagen plezier gehad. Ze reden namelijk, toen ik voor een rood stoplicht stond te wachten, met een kleine 50/60 km per uur achterop. Laat ik het zo zeggen de wagen was al klein maar toen nog kleiner. Gelukkig heeft mijn garage goed werk geleverd en had ik een hele goede schade expert want ik kreeg het volledige aankoop bedrag terug. Dus toen ik het geld had ben ik eens op zoek gegaan naar iets anders. Ik wilde eigenlijk altijd al een keer graag een 6 cilinder rijden dus kwam ik een mooie E36 323 coupe met automaat tegen. Deze wagen kwam uit 1997 en was origineel nederlands geleverd en ook weer in het bezit van de volledige onderhouds historie. Dus gaan kijken en na een fijne proefrit de koop gesloten. Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan dus een kleine 8 maanden later, ik had de e36 in juli 2009 gekocht, kwam ik een mooie E46 330 ci coupe tegen. Daar zijn we, mijn vriendin en ik, dus naar gaan kijken en je raadt het al..... het hart sloeg weer op hol en heb dus besloten om deze te kopen. Na de nodige papierwinkel in orde te hebben gemaakt ben ik sinds 23 februari de zeer trotse eigenaar van deze BMW. Ik kreeg bij de koop ook nog een set originele BBS motorsport velgen in de maat 19 inch op twee velgen moeten nog nieuwe banden. Die moet ik dus nog bestellen. Op dit moment zitten er 17 inch BMW velgen onder wat 'm ook zeker niet misstaat. Zodra ik wat mooie foto's heb gemaakt zal ik ze zeker even plaatsen dan plaats ik tevens wat foto's van mijn oude BMW. Groeten Leen
Lexus RX450h President Line
Re: Even voorstellen Leen!
Welkom Leendert klinkt als een hele mooie Coupe en de kleur is natuurlijk meteen goed weet ik uit ervaring
Wellicht kun je je even aanmelden als couperijder we kunnen nog wel wat stemmen gebruiken
Wellicht kun je je even aanmelden als couperijder we kunnen nog wel wat stemmen gebruiken
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: Even voorstellen Leen!
Welkom Leendert!
Als je op het E36forum ook lid was, weet je ook dat we gek zijn op foooootoooo's
Als je op het E36forum ook lid was, weet je ook dat we gek zijn op foooootoooo's