HID Xenon Kit
Re: HID Xenon Kit
Generaal, ik heb trouwens ook ccfl, sorry voor de verwarring.
Led ringen branden vaak aan de uiteinden fel (boven) en aan de onderzijde een stuk minder fel.
Ik ga vannacht nog ff zoeken.
Led ringen branden vaak aan de uiteinden fel (boven) en aan de onderzijde een stuk minder fel.
Ik ga vannacht nog ff zoeken.
@Bjorn
Nee indd tis ook lekker k*t vandaar die prijs denk ik ook...
@Fabian79
Jaa maak niet uit gozer had ze anders bij HL automotive (Rotterdam) gezien maar ik had vanmiddag al een paar keer gezien maar geen gehoor. Vertrouw t ook niet zo.
Nee indd tis ook lekker k*t vandaar die prijs denk ik ook...
@Fabian79
Jaa maak niet uit gozer had ze anders bij HL automotive (Rotterdam) gezien maar ik had vanmiddag al een paar keer gezien maar geen gehoor. Vertrouw t ook niet zo.
Ik ga denk toch zo eigenwijs zijn om een setje te kopen heb er 1 gezien op marktplaats
een nieuwe in doos compleet voor 45 euro..
hij word morgen ingebouwd de CCFL angel eyes zijn ook besteld..
volgende week ga ik de witte knippers kopen..
Ik hou jullie op de hoogte!
een nieuwe in doos compleet voor 45 euro..
hij word morgen ingebouwd de CCFL angel eyes zijn ook besteld..
volgende week ga ik de witte knippers kopen..
Ik hou jullie op de hoogte!
Zelf ben ik van ccfl overgestapt op led.
Stukken beter zichtbaar en veel minder stroom verbruik. Daarbij ook een kleinere kans op kortsluiting.
Maar de ccfl's staan wel heel mooi omdat het 1 ring is en niet allemaal losse lampjes.
Stukken beter zichtbaar en veel minder stroom verbruik. Daarbij ook een kleinere kans op kortsluiting.
Maar de ccfl's staan wel heel mooi omdat het 1 ring is en niet allemaal losse lampjes.
Ja ieder ze smaak natuurlijk..
maar de inbouw van die HID setjes is ook veel!
meeste vragen er 50 euro voor is er iemand die t goedkoper kan?
maar de inbouw van die HID setjes is ook veel!
meeste vragen er 50 euro voor is er iemand die t goedkoper kan?
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Aaah, HID Xenon.
Je begint meteen een handel in:

???
Want die gaan als warme broodjes, zodra iedereen met die KL%&%E nep xenon rond gaat rijden
Je begint meteen een handel in:

???
Want die gaan als warme broodjes, zodra iedereen met die KL%&%E nep xenon rond gaat rijden
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Nee hoor, want waarom had jij het lichtbeeld ook alweer zo dichtbij afgesteld?320driver schreef:Overdrijven is ook een vak :z
:fuit:
Overigens vind ik CCFL ringen zelf ook mooier zoals je hieronder in m'n sig kunt zien :>
Overigens vind ik CCFL ringen zelf ook mooier zoals je hieronder in m'n sig kunt zien :>
Ze werken toch prima en hij heb er toch geen last van en anddere weggebruikers ook niet? daar gaat het volgens mij om 
Maar is er iemand omgeving Rotterdam die ze er voordelig in kan bouwen?
Maar is er iemand omgeving Rotterdam die ze er voordelig in kan bouwen?
Kleine update!
Ik ga ze toch maar niet van marktplaats kopen of iets. Heb deze gekocht heb ze redelijk goedkoop kunnen kopen.
35W SLIM XENON HID CONVERSION KIT H7 8000K Pilot

Ik ga ze toch maar niet van marktplaats kopen of iets. Heb deze gekocht heb ze redelijk goedkoop kunnen kopen.
35W SLIM XENON HID CONVERSION KIT H7 8000K Pilot

8000k is wel aan de blauwe kant, alles na 6000k wordt blauw en is wettelijk eigenlijk niet toegestaan maar 8000k gaat nog net denk ik..
Dus eigenlijk kan ik hier een bekeuring voor krijgen?
qua kleur kan 8000K nog wel hoor , krijg je geen bekeuring voor..
het voeren van xenon in niet daarvoor geschikte koplampen kan je wel een bekeuring voor krijgen helaas (|
het voeren van xenon in niet daarvoor geschikte koplampen kan je wel een bekeuring voor krijgen helaas (|