Aankomende zaterdag gaat het spul gemonteerd worden en dan zullen er zeker een paar knappe foto's komen
Jackson's 318CI
-
Jackson
Re: Jackson's 318CI
Juh dat scheelt indd euris 
Aankomende zaterdag gaat het spul gemonteerd worden en dan zullen er zeker een paar knappe foto's komen
-
Cliff
Zou je niet nog een paar maandjes wachten...zonde eigenlijk om ze nu al erop te leggen in deze weersomstandigheden... 
-
Jackson
Ik zat hier inderdaad ook al te denken. Maar vanaf volgende week beginnen de temperaturen weer wat op te lopen dus ik verwacht geen problemen. Alhoewel ik wel aan het kijken ben voor een knap setje winterbandjes voor om mn stalen velgen heen 
-
Jackson
Die "huidige" velgen heb ik niet meer. Die jongen die bij de BMW dealer werkt en mijn reparaties ging verrichten heeft die velgjes gekregen omdat ik toch andere ging kopen. Daarentegen heb ik zijn stalen velgen met wieldoppen gekregen (welke ik er persoonlijk veel knapper uit vind zien dan die "huidige" velgen :p).
-
Jackson
Update:
Hierbij wat foto's voor dat er nieuwe velgen onder gezet werden. Dit zijn mijn winterband velgjes

Hier twee foto's met de nieuwe CSL velgen eronder

Ik wil nog even wat mooiere foto's maken maar het weer laat het niet toe x|
Hierbij wat foto's voor dat er nieuwe velgen onder gezet werden. Dit zijn mijn winterband velgjes

Hier twee foto's met de nieuwe CSL velgen eronder

Ik wil nog even wat mooiere foto's maken maar het weer laat het niet toe x|
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Ziet d'r goed uit!
Alleen nog ff de naafdopjes vervangen
Alleen nog ff de naafdopjes vervangen
-
Jackson
Re: Jackson's 318CI: Nieuwe velgen
Klopt 
Dit zijn stickers en die moet ik nog even erop plakken.
Ook de
logotjes moeten nog in de kleine vierkantjes geplakt worden..
Dit zijn stickers en die moet ik nog even erop plakken.
Ook de
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Stickers???
Gewoon een set OEM dopjes halen imo.
-
Griffendahl
Moeten die er wel in passen, bij sommige imitatievelgen is die maat anders... 
Ik heb zelf de CSL wielen in breedset en elke keer dat ik ze in non-breedset zie kijk ik er echt enorm raar tegenaan... Maar 't is zeker een verbetering
Ik heb zelf de CSL wielen in breedset en elke keer dat ik ze in non-breedset zie kijk ik er echt enorm raar tegenaan... Maar 't is zeker een verbetering
-
Jackson
Ik hoorde dat originele BMW velgen ook gewoon met stickers zijn.bjornc schreef:Stickers???
Dat er geen dopjes bestaan..
Stickers? Daar zijn ze al lang van af gestapt!
Zijn nu 100% naafdoppen, die nog best prijzig zijn ook! Maar wel de moeite waard, kwaliteit is echt top!
Zijn nu 100% naafdoppen, die nog best prijzig zijn ook! Maar wel de moeite waard, kwaliteit is echt top!
Heb je er ook al zomerbandjes op liggen anders mag je wel uitkijken met die nieuwe CSL velgen maar het ziet er wel veel beter uit zo 
Ziet er goed uit! Jammer alleen dat het geen breedset is.
-
Jackson
Thanks ieder 
Jammer kan ik het niet noemen dat het een breedset is.
Smaken verschillen nou eenmaal en ik vind een breedset te overdreven eruit zien!
En de prijs van een breedset is ff hoger dan 450eu :p
Waar kan ik deze naafkapjes kopen??
Jammer kan ik het niet noemen dat het een breedset is.
Smaken verschillen nou eenmaal en ik vind een breedset te overdreven eruit zien!
En de prijs van een breedset is ff hoger dan 450eu :p
Waar kan ik deze naafkapjes kopen??