voorstellen + twee vragen

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Nemesys

voorstellen + twee vragen

Bericht door Nemesys » 06 feb 2010, 12:45

Na een E46 316i, E46 318i Touring, E46 320cd, E91 330d nu een E60 535d High Executive Monaco blauw en cognac kleurig lederen comfort interieur uit 2005 in het bezit. Mis alleen enorm het M-stuur uit mijn E91. De E60 heeft nl. het standaard sportstuur. Kan iemand mij vertellen of de airbag-module van het sportstuur is over te zetten naar een M-stuur of ben ik gedwongen een volledig (én kostbaar) nieuw M-stuur inclusief airbag-module aan te schaffen? Tevens zou ik graag de hout-look intererieurdelen willen vervangen door alu-look. Is dit te doen zonder het dashboard te beschadigen?

E61525D

Re: voorstellen + twee vragen

Bericht door E61525D » 07 feb 2010, 09:56

Hoi en welkom hier:

Je vraag over het stuur weet ik niet zeker maar ik geloof dat het wel mogelijk is. v.w.b. de alu: http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... 0%26fs%3D1 staat toevallig nu te koop op marktplaats voor 350 euro.

Alu rocks

Snorremans

Bericht door Snorremans » 09 feb 2010, 18:06

Alu rocked idd, ik heb gehoord dat het in een E39 met een schroevendraaier los te wippen is. Dus ik neem maar aan dat het in een E60/61 ook op die manier moet lukken.

Ben voor mn E39 ook al een hele tijd aan het zoeken naar alu strips, maar die zijn binnen een dag verkocht, of ze zijn zo asociaal duur dat ik ze al niet meer hoef...

Dnl

Bericht door Dnl » 09 feb 2010, 18:17

Niet de juiste plek voor deze vragen, maar na mijn weten kan de airbag voor het nieuwe stuur gebruikt worden. En betreft de interieurlijsten, deze zijn snel en makkelijk te vervangen. Met een schroevendraaier (zeer voorzichtig aan doen!) er is zelfs een handige tool voor te krijgen (hoe en wat, geen idee. Weet de juist benaming niet).

Plaatst anders ook eens wat foto´s in het Showroom gedeelte! :duim:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”