Beetje Driften...
Re: Beetje Driften...
Mmmmm, ook maar eens kijken of ik daar is een keer aanwezig kan zijn op Lelystad, nog niet eerder geweest ;D

Van mij mag het nu wel eens ophouden met dat #%$%^@ weer.
Had ik me zo verheugd op zaterdag lekker te gaan driften, blijft het weer eens vriezen. En dus is de cursus geannuleerd (driften gebeurt op nat wegdek en met vorst wordt dat 1 ijsbaan) ;(
Hier baal ik dus echt flink van. Leef er al een maand naar toe en dan dit...
Volgende kans waarschijnlijk pas weer 13 maart

Ik ga de 28e..... ben benieuwd dan x|
Das wel zuur Pirelly! Hopen dat het in maart niet meer bibber bibber is... 

Idd, en hopen dat ik niets gebroken heb. Kom dan net terug van wintersport 
Alleen linker been mag... Die heb ik toch niet nodig.

Alleen linker been mag... Die heb ik toch niet nodig.
Re: Beetje Driften... Foto's 13 maart!
Vandaag is het dan toch uiteindelijk gelukt. Weer was prima, hoewel het aan het eind van de dag wel wat meer begon te regenen. Maar dat mocht de pret niet drukken.
We zijn met 4 man uiteindelijk richting lelystad vertrokken in mijn e46 M3 en de e36 M3 van een vriend van me. Eenmaal daar aangekomen was het ontzettend druk. Er schijnt een of andere bmw dag te zijn geweest. We hadden in ieder geval een hoop bekijks.
Het driften ging echt super, kon goed merken dat ik vorig jaar al een volledige cursus had gedaan, want er was toch nog wat blijven hangen. Ook de auto heeft zich goed gehouden. De bandjes zijn flink op en hij heeft nu wel een wasbeurt nodig. De M van mijn maat moest jammer genoeg vroegtijdig aan de kant gezet worden vanwege wat stuurbekrachtigings problemen.
Even wat fotootjes:

Ook heb ik nog een klein onboard filmpje geschoten. Die moet ik eerst even bewerken en dan zal ik hem plaatsen!
We zijn met 4 man uiteindelijk richting lelystad vertrokken in mijn e46 M3 en de e36 M3 van een vriend van me. Eenmaal daar aangekomen was het ontzettend druk. Er schijnt een of andere bmw dag te zijn geweest. We hadden in ieder geval een hoop bekijks.
Het driften ging echt super, kon goed merken dat ik vorig jaar al een volledige cursus had gedaan, want er was toch nog wat blijven hangen. Ook de auto heeft zich goed gehouden. De bandjes zijn flink op en hij heeft nu wel een wasbeurt nodig. De M van mijn maat moest jammer genoeg vroegtijdig aan de kant gezet worden vanwege wat stuurbekrachtigings problemen.
Even wat fotootjes:

Ook heb ik nog een klein onboard filmpje geschoten. Die moet ik eerst even bewerken en dan zal ik hem plaatsen!
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Mooi woark!
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Kzie niet veel 

Nee, klopt. Gaat ook meer om het geluid en de stuur bewegingen.
Hadden misschien nog wat meer kunnen proberen met filmen, maar zijn er niet aan toe gekomen. Driften zelf is te leuk.
Wel is er een filmpje gemaakt langs de kant, dus ik hoop dat ik die binnenkort erop kan zetten...
Als gein hebben we nog even de verbruiksmeter in de gaten gehouden die middag... die zat op een gemiddelde van 1 op 3 (h)
Hadden misschien nog wat meer kunnen proberen met filmen, maar zijn er niet aan toe gekomen. Driften zelf is te leuk.
Wel is er een filmpje gemaakt langs de kant, dus ik hoop dat ik die binnenkort erop kan zetten...
Als gein hebben we nog even de verbruiksmeter in de gaten gehouden die middag... die zat op een gemiddelde van 1 op 3 (h)
Dan heb ik jullie gisteren bezig gezien 

rare vraag mischien maar waarom liggen er 2 verschillende soorten velgen erop :? 8er een setje 'drift' banden :?
* Nissan Sunny 1.4 16v bj 1994*
* Opel astra 1.6 8v bj 2001*
* Bmw 320d bj 2001*
* Audi A3 1,9 TDI bj 2005*
* Opel astra 1.6 8v bj 2001*
* Bmw 320d bj 2001*
* Audi A3 1,9 TDI bj 2005*
Geen rare vraag hoor, heb ik al vaak te horen gekregen
Mijn auto stond nog op winterbanden. Echter waren mijn 19" zomerbanden achter al bijna op. Daarom heb ik deze achterop gegooid, zodat ik ze helemaal op kan rijden. Een nieuwe set 19" achterbanden heb ik al liggen.
Mijn 19" voorbanden wilde ik niet gebruiken omdat deze gloednieuw zijn. Nu slijt dat met driften niet zo, maar als je rond gaat en snel moet stoppen bestaat er misschien een kans dat je wat vlakke plekken op de band krijgt. De winterbanden voor moeten waarschijnlijk volgende winter ook vervangen worden.
Vandaar dat ik gewoon gekozen heb de 4 oudste banden te gebruiken.
Zal eens kijken of ik een leuke foto kan maken van hoe de achterbanden er nu uit zien (h)
Was je daar op de BMW dag?
Zie het net in je vorige berichten. De grijze M die we op de terugweg vanaf lelystad tegen kwamen. Herken het kenteken nog.

Mijn auto stond nog op winterbanden. Echter waren mijn 19" zomerbanden achter al bijna op. Daarom heb ik deze achterop gegooid, zodat ik ze helemaal op kan rijden. Een nieuwe set 19" achterbanden heb ik al liggen.
Mijn 19" voorbanden wilde ik niet gebruiken omdat deze gloednieuw zijn. Nu slijt dat met driften niet zo, maar als je rond gaat en snel moet stoppen bestaat er misschien een kans dat je wat vlakke plekken op de band krijgt. De winterbanden voor moeten waarschijnlijk volgende winter ook vervangen worden.
Vandaar dat ik gewoon gekozen heb de 4 oudste banden te gebruiken.
Zal eens kijken of ik een leuke foto kan maken van hoe de achterbanden er nu uit zien (h)
Heee, das grappig.-Michel- schreef:Dan heb ik jullie gisteren bezig gezien
Was je daar op de BMW dag?
Zie het net in je vorige berichten. De grijze M die we op de terugweg vanaf lelystad tegen kwamen. Herken het kenteken nog.
Laatst gewijzigd door PIR3lly op 14 mar 2010, 12:19, 2 keer totaal gewijzigd.
Hopla!
Denk dat Telly zijn winterbanden niet wou gaan gebruiken die dag. De 19" zijn de zomerwielen, wellicht dat die banden al bijna op waren
. Maar heel gaaf zeg!
Lijkt mij ook erg gaaf! Alleen tja .. Automaat hé 
Denk dat Telly zijn winterbanden niet wou gaan gebruiken die dag. De 19" zijn de zomerwielen, wellicht dat die banden al bijna op waren