OEM xenon koplampen plaatsen
-
Rolmeijer
Re: OEM xenon koplampen plaatsen
Hey Bertus / medeforummers,
Ik heb toevallig zo`n setje koplampen op t oog, nieuw type met geschroefd knipperlicht, alleen zit de mijne nu geklikt.
Zijn die knipperlichten te krijgen,want heb een beetje rond zitten kijken en gebeld, maar niemand die ze heeft of ervan gehoord heeft zelfs. zo ja weet je dan misschien ook waar ik ze kan krijgen??
Hoor het wel gr Rene
Ik heb toevallig zo`n setje koplampen op t oog, nieuw type met geschroefd knipperlicht, alleen zit de mijne nu geklikt.
Zijn die knipperlichten te krijgen,want heb een beetje rond zitten kijken en gebeld, maar niemand die ze heeft of ervan gehoord heeft zelfs. zo ja weet je dan misschien ook waar ik ze kan krijgen??
Hoor het wel gr Rene
ik had ook al geinformeert voor mijn auto ik wou ook oem xenon in mijn auto alleen bij mij mocht het niet ivm de apk want xenon heeft een automatische hoogteregeling en bij mij niet,dat kun je aan het wieltje in je dashbord herkennen.en ik heb een wieltje om de koplampen te stellen als je die niet heb dan kom je zonder problemen door de apk.
Ik heb OEM xenon overgebouwd ( eigenlijk Hans
) , hoogteverstelling werkt handmatig met het wieltje dus het is zeker wel mogelijk.
(heb alleen een foutmelding van de lampen die uitgaat op het moment dat ik m'n dimlicht aanzet maar aangezien ik toch altijd met licht aan rijdt is dat geen probleem voor mij....)
Als je xenon laat inlezen verlies je de handmatige verstelmogelijkheid waardoor idd je ook een andere schakelaar moet monteren om door de APK te komen.
(heb alleen een foutmelding van de lampen die uitgaat op het moment dat ik m'n dimlicht aanzet maar aangezien ik toch altijd met licht aan rijdt is dat geen probleem voor mij....)
Als je xenon laat inlezen verlies je de handmatige verstelmogelijkheid waardoor idd je ook een andere schakelaar moet monteren om door de APK te komen.
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
dus als ik een andere licht schakelaar plaats dan komt de auto wel door de apk?welke moet ik dan hebben weten jullie dat?
hoeft niet, als je nu een wieltje hebt kun je dat gewoon behouden, je moet er alleen voor zorgen dat de auto niet wordt ingelezen voor xenon koplampen. ( en de foutmelding op de koop toe nemen)
|
dat is eigenlijk niet wat ik wil,want ik ken me zelf ik kan me daar aan ergeren.
dan moet je idd laten inlezen en een andere schakelaar plaatsen, ik weet alleen niet of hoogteverstelling dan automatisch gaat...
Ik denk dat je dat dan nog erbij moet "bouwen"
Rij jij niet standaard met je licht aan? Foutmelding is dan weg nl.
Ik denk dat je dat dan nog erbij moet "bouwen"
Rij jij niet standaard met je licht aan? Foutmelding is dan weg nl.
|
ja dat klopt maar dat was nog aardig aan de prijs en dat was ik al helemaal niet van plan,ik denk er nog ff over na ;D
Ook dat probleem is op te lossen hoor....Opt1mus schreef:(heb alleen een foutmelding van de lampen die uitgaat op het moment dat ik m'n dimlicht aanzet maar aangezien ik toch altijd met licht aan rijdt is dat geen probleem voor mij....)
Heb dat destijds ook gedaan met mijn 316i Sedan, werkende OEM Xenon met handmatige hoogteverstelling (dus werkend wieltje) en zonder enige foutmelding(en).
www. M3 register .nl
heeft dat te maken uit welke bouwjaar je auto was of heb je daar iets voor?
- largeproject
- Contacteer:
dannyr schreef:dus als ik een andere licht schakelaar plaats dan komt de auto wel door de apk?welke moet ik dan hebben weten jullie dat?
Vandaaag mijn auto apk laten keuren,geen enkel probleem,heb alleen oem xenon ingebouwt en nix ander lichtschakelaar of laten programeren,heb wel gewoon de hoogte verstelling binnen in de auto .
oke oke jullie hebben me over gehaald
,
ik heb al mail contact gehad met iemand hopen dat het doorgaat.
ik heb al mail contact gehad met iemand hopen dat het doorgaat.
ow?B46 schreef:
Ook dat probleem is op te lossen hoor....
hardwarematig ( weerstand ) of softwarematig ?
|