In een ander topic werd mij gevraagd om me toch vooral netjes voor te stellen.
En dat heeft mijn moeder me eigenlijk ook geleerd, dus bij deze.
Ik ben Stefan Knapen, 34 jaar, papa van 2 kinderen en woon samen met Karin.
Ik heb ooit werktuigbouwkunde aan de Universiteit Twente gestudeerd.
Dus ik zou eigenlijk ook iets van auto's moeten weten.
Dat is wel zo, maar dan toch vooral in theorie. Mijn grootste gemis is dat ik geen brommer heb gehad.
Toch een belangrijk stukje praktijkervaring.
In het dagelijks leven ben ik Senior Projectleider Staal & Werktuigbouwkunde bij Provincie Zuid Holland. Ik houd mij daar bezig met de grotere onderhoudsprojecten aan bruggen en sluizen. Het is mijn eerste baan als ambtenaar, het heeft zo zijn voor & nadelen zullen we maar zeggen.
In mijn vrije tijd ben ik vaak aan het klussen aan ons huis, dat heb je met een huis uit de jaren 30.
Verder mag ik graag op de mountainbike zitten:

Mijn huidige bikeproject: Lefty in een niet-Cannondale frame:

Verder, natuurlijk de autohistorie:
-Saab 99, mooie vakantieauto, voor f1000,= gekocht, mee op vakantie geweest en voor f1400,= verkocht, beter!
-Opel Ascona, verlaagd, ook vakantieauto, voor f1000,= gekcht en voor 2 kratten bier verkocht, minder...
-Volvo 440, de oude van pa, prima prijs pret verhouding
-Volvo 440, "verse" gekocht als paraplu. Sinds ik hem voor mijn werk ook gebruik toch maar eens uitkijken naar een nieuwe. Kopen iemand?
http://link.marktplaats.nl/313707494
Daarnaast rijdt mijn vriendin BMW (zie onder), dat steekt je wel aan. Ik ben nu op zoek naar een 46 Touring op gas. Niet te gek duur, maar ook niet te gek brak.
Dus laten we zeggem, maximaal €10.000 en 200.00 km. Grote motor mag maar hoeft niet perse. Wel voldoende gadgets, de Einzer van mijn vriendin is een HE en daar zit eigenlijk alles op wat ik zoek. Met name cruise control, PDC en regensensor.