Even voorstellen nieuwe BMW e46 driver

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
DutchPlayer

Even voorstellen nieuwe BMW e46 driver

Bericht door DutchPlayer » 30 jan 2010, 12:47

Beste BMW rijders,

Ik ben Mark, 28 jaar en woon in Amsterdam. Fanatiek een Alfa Romeo 146 Ti gereden voor zo'n 4 jaar en nu de overstap naar een BMW E46 gemaakt.

Hier aangemeld omdat ik nog wat info wilde hebben over de E46 en om jullie ervaringen te lezen die je met de auto hebt. Altijd leuk om de foto's van anderen te bekijken en wat jullie verders allemaal bezig houd omtrent de BMW.

Heb nu een mooie zilvere 328i sedan van nov-98 met leer. Heeft wel motorkap schade, maar das het probleem niet. Rijd verder prima, wereld van verschil al met de Alfa. Vooral het stille en geen gekraak van het interieur:-)

Verder geen grote tuning plannen, wel al een mtech 2 voor bumper gekocht en een m3 kofferbak strip, facelift achterlichten en Angel Ice. Heb nog een BMC-CDA liggen van de Alfa die toevallig ook op de BMW past dus dat was ook mooi meegenomen.

Meteen een vraagje, wat voor olie gaat er nou in een 328i, lees zoveel verschillende verhalen op internet. Dus graag ook jullie reaktie.

Ik zou zeggen tot op het forum mensen!

Groeten Mark.

bjornc
Bouwer van BimmerPortal

Re: Even voorstellen nieuwe BMW e46 driver

Bericht door bjornc » 30 jan 2010, 12:48

Welkom Mark!

Goede keuze, van Italiaans naar Duits :duim:

Krijgen we ook nog foto's te zien van al dat moois?

DutchPlayer

Re: Even voorstellen nieuwe BMW e46 driver

Bericht door DutchPlayer » 30 jan 2010, 13:34

Bedankt voor je reaktie. Ja de auto moet nog even op de kiek als hij gewassen is maar er ligt weer sneeuw hier dus als dat een beetje weg is wassen en dan wat foto's maken.

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”