mijn trillende touring

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
robin E46touring

mijn trillende touring

Bericht door robin E46touring » 25 jan 2010, 21:26

Een hele goede dag ik ben in het bezit van een 318d touring van 2003 maar heb in zn 4 en zn 5 tussen 1800rpm en 2000rpm
een nare trilling ik voel em ook soms trillen bij koppeling opkomen heb in de aandrijflijn de as hardyschijf vervangen
heb de motorsteunen vervangen maar geen resultaat kan iemand mij hierbij helpen bij voorbaat dank greetzzz robin :)

bjornc
Bouwer van BimmerPortal

Re: mijn trillende touring

Bericht door bjornc » 25 jan 2010, 21:31

Welkom Robin!

Neem rustig even de tijd om jezelf voor te stellen in het daarvoor bestemde topic
Ook zijn we altijd benieuwd naar foto's, hiervoor kan je een showroom topic aanmaken.

Voor wat betreft je probleem, ik kan je niet helpen.
Maar als je jezelf even voorstelt, met wat foto's d'r bij dan kan je sowieso meer hulp verwachten :zwaai:

Cliff

Bericht door Cliff » 25 jan 2010, 21:38

Welkom Robin... wij prefereren en waarderen het als je jezelf even voorstelt in het daarvoor bestemde ''Stel jezelf voor'' topic, is wel zo netjes voordat je met vragen komt aanzetten ;)

Dit is een forum voor liefhebbers van de verschillende BMW modellen die elkaar willen helpen, het is dan fijn om te weten met wie je te maken hebt en om welke auto het gaat.... ;)

Veel plezier hier!

robin E46touring

Bericht door robin E46touring » 25 jan 2010, 21:59

Heb me voorgestelt hoor zal dr nog ff wat fotos bijplaatsen zodra ik die heb gr robin

Cliff

Bericht door Cliff » 25 jan 2010, 23:31

:duim:

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”