beemerlicious new pics p2
-
beemerlicious
Re: beemerlicious new pics p2
thx maat doen ons best
Laatst gewijzigd door Gast op 20 jan 2010, 19:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: CItaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Reden: CItaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
- Dominic-Breda
Re: beemerlicious
super !beemerlicious schreef:ik heb daar via de verkoper gekocht die mannen weten da beter,zal anders morgen eens de serie nummer opscrijven en doorzenden naar u
-
beemerlicious
Re: beemerlicious
vandaag nog beetje verder gedaan aan de wagen,en wagen onderaan eens goed bekeken,is van aan bumper tot onder de achterste deuren helemaal geschaaft,zal vlug foto,s posten van de werken grts beemerlicious
Laatst gewijzigd door Gast op 20 jan 2010, 19:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Over het algemeen zijn hier toch leden die van OEM houden of in ieder geval niet gecharmeerd zijn van het zware uitbouwwerk...
Natuurlijk moet iedereen gewoon lekker zn eigen ding doen!!
Natuurlijk moet iedereen gewoon lekker zn eigen ding doen!!
Verrek, BMW rijd toch ook wel lekker!!!
-
beemerlicious
idd iedereen zegt mss dat OEM mooier is maar iedereen ze eigen ding,ik zie graag me eigen beemer en daz voornaamste(vind ik tog)en ik ging de beemer simpel houden maar tuning blijft mooi zolang je er niet over gaat,kzie gewoon graag simpel en laag :d grts beemerlicious
Laatst gewijzigd door Gast op 21 jan 2010, 13:53, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Griffendahl
Dat zie ik ook graag, maar bij simpel en laag denk ik meer aan wat er bij mij op de dam staat dan zoiets... Desalniettemin respect voor al het werk dat je erin steekt, en 't is zo wel uniek.
+1 Wat Griff zegt.
Maar ben erg benieuwd naar dit project!
Maar ben erg benieuwd naar dit project!
-
beemerlicious
niet iedereen ziet dit mss zitten om beemer zo te zetten,komen niet veel veranderingen meer,wagen in orde zetten voor meeting,s 2010 en dan geen veranderingen meer,mss ander projeckt beginnenGriffendahl schreef:Dat zie ik ook graag, maar bij simpel en laag denk ik meer aan wat er bij mij op de dam staat dan zoiets... Desalniettemin respect voor al het werk dat je erin steekt, en 't is zo wel uniek.