Toen het koud begon te worden heeft mijn accu zijn laatste adem uitgeblazen, dus deze heb ik vervangen voor een nieuwe.
De laatste dagen heb ik alleen het probleem dat mijn accu echt supersnel leeg loopt. Ik dacht hierbij aan de kachelweerstand (de ventilator schommelde de hele tijd in toeren, dus misschien bleef ie ook draaien na het op slot zetten van de auto) dus deze vervangen. Het schommelen in toerental is nu weg, maar het accu probleem niet.
hoe het de afgelopen dagen ging:
moest pas geleden naar mijn werk, accu was leeg toen ik wou starten. Iemand met startkabels gevonden en gestart. 30 km gereden naar mn werk zonder problemen. Tijdens mn werk nog even tussendoor gestart om te kijken of ie t nog deed, startte zonder problemen (nog even laten draaien om weer beetje bij te laden voor de zekerheid). 3 uur later toen mijn wacht erop zat en ik naar huis wou, accu leeg
gisteravond toen ik naar mijn werk ging startte hij ook nog, maar vanochtend toen ik klaar was had hij niet eens meer genoeg prik om de dashboard lampjes op te lichten :?
alle verlichting in de auto gaat netjes uit, wel is me een heel zachte brom-achtig-iets onder mijn dashboard opgevallen welke door blijft gaan wanneer de sleutel eruit is. Weet iemand of dit standaard is? of wat t zowiezo is? en of het makkelijk te vervangen is?