Ben in het dagenlijks leven automonteur bij een Ford dealer in Naaldwijk.
Weekenden lekker feesten en als hobby mijn e36 waar ik helemaal verliefd op ben ! (en nog lang niet klaar mee ben)
Ik heb een 320i sedan uit '91 mauritiusblauw metallic.
Met als opties: Electronisch dakraam
Electronische voorruiten ( als het interieur er is achter ook electrisch dankzij LuukE36 dank U!)
Cruise control
Stoffen interieur (ben nog opzoek naar een net leder interieurtje )
Koni sportkit geel/blauw
Ook heb ik wat kleine dingen aangepast zoals: De versnellingspook+hoes met
De handremhendel+ hoes met
Pedalenset +voetsteun met
Mattenset met
Zwarte nieren
Zelf van de week ook nog wat onderdeeltjes besteld , een set M Individual instaplijsten ,achterlichten rood wit , chrome drukknop handremhendel , nette afdekdopjes veerpoten, mistlampen en 4 wielemblemen voor motorsport velgjes die ik aan het opknappen ben .
Ook kwam ik een audiosite tegen die zeer nette deurpanelen kan leveren , met exta plaatsen voor boxen enzo.
Dus dat staat ook nog op de lijst !
http://img51.imageshack.us/slideshow/we ... 000104.jpg
FOTO'S via imageshack slideshow ! hierboven
Nou zitten er al behoorlijk wat kilometertjes op het blok , en heeft ook niet meer de 150 paarden die het eerst waren.
Dus ben ik ook nog opzoek naar een M50b25 zonder vanos blok .
Het lieft ook nog met history en bak en alle toebehoren.
Ook opzoek naar net zeer net leder interieur hellgrau liefst M3 met A bank leuning en middenarmsteun.
of als start 2 vaderstoelen hellgrau , en dan later naar een m3 achterbank zoeken ( is een hel )
En een M3 hemel in het zwart met dakraam ( maar daar zit totaal geen haast achter net zoals de andere dingen )
Ik ben er lekker mee aan het hobbyen tis een meerjarenplan