Even voorstellen W&M NU MET FOTO'S
Even voorstellen W&M NU MET FOTO'S
Hallo,
ik zal me even voorstellen.
Ik ben Willem kom uit steenwijk en ben sinds kort weer in het bezit van een e36 sedan (316i).
Ik heb nu verschillende bmw's gehad ik ga ze even af.
Een zilvergrijze e36 van 1991 (die met de slechtste motors ooit gebouwd door BMW M40 motor) een 318i (115pk).
Die ging in de prak (niet totall loss en ook niet door mij) die heb ik weg gedaan.
3 auto's later toch weer een BMW.
Een Lagunengroene 318is sport dus met een M42 motor erin en 140 pk.
Ging heel pittig allemaal, met die heb IK een ongelukje gehad, slecht weer 1 uu s'nachts geen goeie banden , bocht verkeerd ingeschat en daar ging ik.
Die was wel totall loss.
Daarna een Mercedes gehad (beviel mij niet).
Toen een BMW E34 een 520.
Ik had hem pikzwart over laten spuiten echt een plaatje van een auto.
M50 Motor erin 2.0L 24 klepper 4 ton op de klok maar super pittig.
Maar toen, we kregen te horen dat mijn vriendin zwanger was.. ik dacht dan wil ik eerst die grote bak voor de deur weg hebben.
Kost toch nogal wat in de wegenbelasting en zoop ook nog aardig wat naar mijn mening.
Dus op internet gezet, en toen werd ik gebeld iemand wou ruilen met een 316i uit 1994.
Mooie 18" wielen eronder Bostongroen paste mij wel en hebben geruild.
Duw nu rij ik sinds een paar weekjes weer een e36, gaat niet hard maar is wel lekker zuinig.
Alleen ik denk dat we over een paar maand op zoek moeten naar een touring want er is gewoon een tweeling onderweg hoorden we van de week.
Foto's komen nog maar kan wel even duren sorry ik weet dat jullie gek zijn op foto's maar ik heb het echt hartstikke druk.
Groeten Willem
ik zal me even voorstellen.
Ik ben Willem kom uit steenwijk en ben sinds kort weer in het bezit van een e36 sedan (316i).
Ik heb nu verschillende bmw's gehad ik ga ze even af.
Een zilvergrijze e36 van 1991 (die met de slechtste motors ooit gebouwd door BMW M40 motor) een 318i (115pk).
Die ging in de prak (niet totall loss en ook niet door mij) die heb ik weg gedaan.
3 auto's later toch weer een BMW.
Een Lagunengroene 318is sport dus met een M42 motor erin en 140 pk.
Ging heel pittig allemaal, met die heb IK een ongelukje gehad, slecht weer 1 uu s'nachts geen goeie banden , bocht verkeerd ingeschat en daar ging ik.
Die was wel totall loss.
Daarna een Mercedes gehad (beviel mij niet).
Toen een BMW E34 een 520.
Ik had hem pikzwart over laten spuiten echt een plaatje van een auto.
M50 Motor erin 2.0L 24 klepper 4 ton op de klok maar super pittig.
Maar toen, we kregen te horen dat mijn vriendin zwanger was.. ik dacht dan wil ik eerst die grote bak voor de deur weg hebben.
Kost toch nogal wat in de wegenbelasting en zoop ook nog aardig wat naar mijn mening.
Dus op internet gezet, en toen werd ik gebeld iemand wou ruilen met een 316i uit 1994.
Mooie 18" wielen eronder Bostongroen paste mij wel en hebben geruild.
Duw nu rij ik sinds een paar weekjes weer een e36, gaat niet hard maar is wel lekker zuinig.
Alleen ik denk dat we over een paar maand op zoek moeten naar een touring want er is gewoon een tweeling onderweg hoorden we van de week.
Foto's komen nog maar kan wel even duren sorry ik weet dat jullie gek zijn op foto's maar ik heb het echt hartstikke druk.
Groeten Willem
Laatst gewijzigd door W&M op 03 jan 2010, 00:06, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Enrico
Re: Even voorstellen W&M
Welkom!
Hier ook een Bostongroene 316i E36 uit 1994 eigenaar....

Inmiddels 363500+ op de teller.....
Hier ook een Bostongroene 316i E36 uit 1994 eigenaar....

Inmiddels 363500+ op de teller.....
Re: Even voorstellen W&M FOTO'S
Bmw 318i (BJ1991)

Bmw 318is coupé (BJ 1992)

Bmw e34 (BJ 1990)
(Slechte foto's hoor sorry)

Bmw 316i (BJ 1994) nu in bezit

Laatste foto's had de vorige eigenaar mij opgestuurd dus toen was hij nog niet van mij.
achterlichten waren al vervangen door rood witte toen ik hem kocht.
Groeten Willem

Bmw 318is coupé (BJ 1992)

Bmw e34 (BJ 1990)
(Slechte foto's hoor sorry)

Bmw 316i (BJ 1994) nu in bezit

Laatste foto's had de vorige eigenaar mij opgestuurd dus toen was hij nog niet van mij.
achterlichten waren al vervangen door rood witte toen ik hem kocht.
Groeten Willem
Re: Even voorstellen W&M NU MET FOTO'S
_DV_ schreef:Sow, wat had je met die 318is uitgespookt joh x|
staat bovenaan in het verhaaltje
ja zeker midden augustus zo'n beetjeRoLoo schreef: ha, een plaatsgenoot ; heb de E36 inderdaad al wel eens gezien...
...en binnenkort 2 kleine plaatsgenootjes erbij dus, leuk !...![]()
Laatst gewijzigd door Gast op 03 jan 2010, 11:54, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Extra citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Reden: Extra citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
welkom :*
en alvast proficiat met de 2ling
en alvast proficiat met de 2ling
-- Houdoe wanne --
Dankjewel verheeske
Welkom Willem!
Mooie E36 heb je nu! Leuk om ook de historie even te lezen! En daarbij Proficiat met de kleintjes die er aan zitten te komen!!
Inderdaad een goed idee om naar een touring over te stappen. Hele mooie auto's ook en ideaal als gezinswagen!
Heel veel plezier met de BMW's en met de andere kleine nieuwkomers
Gr. Rich
Mooie E36 heb je nu! Leuk om ook de historie even te lezen! En daarbij Proficiat met de kleintjes die er aan zitten te komen!!
Inderdaad een goed idee om naar een touring over te stappen. Hele mooie auto's ook en ideaal als gezinswagen!
Heel veel plezier met de BMW's en met de andere kleine nieuwkomers
Gr. Rich
dank je, leuke reacties allemaal man, lekker positief!