Het is ook niet de bedoeling van mijn ruit om er stickers op te plakken, de bedoeling van mijn ruit is om er doorheen te kunnen kijkenlargeproject schreef:Das ook niet de bedoleing van zo'n sticker.
Umweltplakette 320d
-
Griffendahl
Re: Umweltplakette 320d
- largeproject
- Contacteer:
Griffendahl schreef:Het is ook niet de bedoeling van mijn ruit om er stickers op te plakken, de bedoeling van mijn ruit is om er doorheen te kunnen kijkenlargeproject schreef:Das ook niet de bedoleing van zo'n sticker.![]()
Waarom plak je ze der dan op.
Wat ik in het verleden wel eens deed was aan de plakzijde een aantal lagen blanke lak op spuiten en dan laten drogen.
Dan steek je hem ergens tussen op de voorruit en haal hem weer weg wanneer je het niet meer nodig hebt.
-
Griffendahl
Ik gebruik een redelijk gelijke truuklargeproject schreef:Waarom plak je ze der dan op.![]()
Nou eigenlijk had ik met een 9 jaar oude diesel zonder roetfilter niet anders verwachtbjornc schreef:Rood?
Op een 320d? Da kan volgens mij niet. Daar is dan ook een foutje gemaakt.
Bij de ANWB-winkels kan je hem ook aanvragen en krijg je hem thuisgestuurd!
Ik heb een groene, maarja... het maakt een paar eurootjes uit tussen de
diverse kleurtjes... boeie!
En die sticker blijft geldig zolang die auto op jouw naam staat dus ik zou hem er niet afkrabbelen...
En als je hem rechtsboven je ruit doet valt hij niet eens op!
Ik heb een groene, maarja... het maakt een paar eurootjes uit tussen de
En die sticker blijft geldig zolang die auto op jouw naam staat dus ik zou hem er niet afkrabbelen...
-
klexo.e46
beetje onzin want mijn 320D is ook uit 1999, dus een 10 jaar oude en heeft een gele 3.Niels schreef:Nou eigenlijk had ik met een 9 jaar oude diesel zonder roetfilter niet anders verwachtbjornc schreef:Rood?
Op een 320d? Da kan volgens mij niet. Daar is dan ook een foutje gemaakt.Heb em gewoon via Dekra...
@basss: ANWB kan, alleen is erg duur.. als je dan toch naar DE gaat kan je hem net zo goed daar halen
Ja das waar...
Maar ik was nog steeds niet veel geld kwijt hoor... volgens mij 2 tientjes ofzo...
Maar ik was nog steeds niet veel geld kwijt hoor... volgens mij 2 tientjes ofzo...
omdat ik zo'n sticker niet nodig heb.bjornc schreef:Klopt, maar waarom zou je ze eraf willen halen?
Ennuh, met een glaskrabber, en stickerverwijderaar is ie (zonder krassen en vlekken) binnen 10 minuutjes eraf.
daarom
OEM wordt overgewaardeerd
| Mijn hok
-
brammutjuh
Waar betaal jij dan minder voor met een groene sticker???basss schreef:Ik heb een groene, maarja... het maakt een paar eurootjes uit tussen de
Nog sterker. De sticker hoort in Nederland bij het kenteken/de auto en blijft ook na eigendomsoverdracht gewoon geldig.basss schreef:En die sticker blijft geldig zolang die auto op jouw naam staat dus ik zou hem er niet afkrabbelen...
Grz,
Bram.
-
klexo.e46
Klopt ook, alleen hier bij de dealer haal je ze voor 5 eurobasss schreef:Maar ik was nog steeds niet veel geld kwijt hoor... volgens mij 2 tientjes ofzo...
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Jawohl! 
Wat is nu de juiste sticker? MIjn 320D 136pk van 1998 heeft een rode gekregen. Besteld bij de Tüv Nord in Vaassen, met een bon uit de autoweek voor 10 euro. Maar ik vond het moeilijk te rijmen met de Aston Martin Vantage die ik zag in Berlijn met groene sticker...
Ik heb dat ding ooit eens via Dekra besteld, wel jammer dat je voor iedere auto (kenteken) een andere sticker moet hebben....
Ik heb dat velletje gewoon rond uitgeknipt (dus de sticker niet van het vel gehaald) en met simpele tape op de ruit gedaan.
Zo kan ik de sticker alleen gebruiken wanneer nodig (ritje DLD)
Ik heb dat velletje gewoon rond uitgeknipt (dus de sticker niet van het vel gehaald) en met simpele tape op de ruit gedaan.
Zo kan ik de sticker alleen gebruiken wanneer nodig (ritje DLD)
www. M3 register .nl
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Je moet volgens mij toch echt een gele stikker hebben bij een 320d.
Welke euro klasse heb je? Volgens mij Euro 3.
Ennuh, die Aston krijgt een groene omdat het een benzine is, en dus niet zoveel roet uitstoot.
Welke euro klasse heb je? Volgens mij Euro 3.
Ennuh, die Aston krijgt een groene omdat het een benzine is, en dus niet zoveel roet uitstoot.