Komt dit bekend voor?

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
largeproject
Contacteer:

Re: Komt dit bekend voor?

Bericht door largeproject » 21 dec 2009, 20:07

Net ff friet gehaalt(was later thuis van me werk),staat er een dikke BMW E46 touring te spinen bij de cafetria op dikke sloffen om hem in het parkeervak te krijgen van die zelfde cafetaria,afijn ik draai hem zo het vak in,ga naar binnen,kom ik wat later terug met de friet,staat ie nog steeds te spinnen om hem in het vak te krijgen. :amen:
Sociaal als ik ben stap ik in mijn auto en rij vrolijk weg. :zwaai:

BoMeWm

Bericht door BoMeWm » 21 dec 2009, 20:13

BMW_Mischa schreef:Maar ieder zijn mening. Je kan nog altijd beter "normaal/rustig" rijden met zomerbanden dan als een kl$%tz#k op winterbanden :zwaai:
+1 de zogenaamde menselijke factor :) ben het verder ook eens met de strekking van je verhaal ;)

Sorry Mac, plak jij het even op de goede plaats (h)

cyclebase

Bericht door cyclebase » 22 dec 2009, 08:27

largeproject schreef:Net ff friet gehaalt(was later thuis van me werk),staat er een dikke BMW E46 touring te spinen bij de cafetria op dikke sloffen om hem in het parkeervak te krijgen van die zelfde cafetaria,afijn ik draai hem zo het vak in,ga naar binnen,kom ik wat later terug met de friet,staat ie nog steeds te spinnen om hem in het vak te krijgen. :amen:
Sociaal als ik ben stap ik in mijn auto en rij vrolijk weg. :zwaai:

:amen: :)

ben toch ook blij met de winterbanden, al is het nog steeds niet moeilijk om de auto te laten uitbreken/spinnen wanneer de weg niet helemaal schoon is ...... maar dat ligt in de meeste gevallen (al dan niet bewust) aan de bediening van je rechtervoet :)

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”