Vandaag heeft de auto een Inspectie 1 gekregen
15-09-2010
Mijn velgen zijn gemonteerd en ik vindt ze GEWELDIG
Foto's zeggen meer dan mijn sterke verhalen...
- Spoiler: Laat zien
5-9-2010
Vandaag met mijn broertje Davy zomaar een fotoshootje gedaan, reden: ik had nog geen mooie foto's met mooi weer x| Tevens een locatie gevonden op de Duin III in Schijndel waar ik mijn bijdrage lever aan de industrieel #2 fotowedstrijd. De andere foto's zijn gemaakt bij de Vlagheide in de Rooise Heide in Schijndel. Zie het resultaat:
17-8-2010
Mijn nieuwe kentekenplaten zijn vandaag gemonteerd!! Ik vindt het een supergrote vooruitgang!
Ziehier het resultaat:
Vandaag heb ik luxe kentekenplaten besteld. Deze zijn morgen of overmorgen binnen. Ik zal de foto's van het resultaat asap plaatsen!!
15-6-2010
Mijn eerst echte update is van het weekend geschiedt! Een verticaal afneembare trekhaak. Van het merk Oris. Samen met een kabelset van Bosal, 13-polig. Hij zit er netjes onder! en werkt perfect. Ik heb hem samen met een paar monteurs eronder gemaakt (zij hebben uiteindlelijk meer gedaan x| ) Het monteren was een heel karwei, met name de kabelboom. Daarvan bleek het rechterlicht aanhanger niet te werken, dit door 3 kapotte stekers aan het einde van de kabelboom. Dat heeft wel paar uur geduurd voor dat we dit hadden gevonde. Maar! het resultaat mag er wezen!

Ik ben Mark en bijna 24, wonend in Schijndel, dit is mijn tweede auto. Een 318i executive van 2002 met bijzonder weinig kilometers!! Ik heb altijd al een E46 gewild en bij deze mijn droom waargemaakt. Mijn vorige auto was een donkerblauwe '98 Opel Vectra B 1.6 waar ik ruim 4 jaar mee heb rondgereden, ik ben er aardig op vooruitgegaan dus
Samen met Robbiegoal heb ik van het weekend een fotoshoot gemaakt bij Kasteel Heeswijk. Hij heeft al wat fotokes geplaatst, maar omdat ik nog geen showroom heb gemaakt zal ik er nog een paar plaatsen van mijn eigen auto.