bmw 323ci cabriolet motormanagement lamp

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
bmw 323ci cabriolet

bmw 323ci cabriolet motormanagement lamp

Bericht door bmw 323ci cabriolet » 12 dec 2009, 03:35

beste forum gebruikers,

ben nieuw op deze e46-site, ik heb het via via gehoord,en heb ondertussen veel waardevolle informatie gelezen wat ik nog niet wist over mijn auto.

ik zal het kort houden:P ik ben bezig met een mooie eigen showroomtje te maken:P

mijn groot probleem is volgende ;(

heb zelf een bmw cabriotje een 323ci uit 2000 vorig jaar ingevoerd uit duitsland, niet zelf ingevoerd heb hem gekocht via een autobedrijf in nederland zonder garantie,

enigste aandachstpunt was dat het spruitstuk lekte bij een kilometerstand van 129,000km dus heb ik de koop zo geaccepteerd,na een maand rijden begon opeens de motorlampje te branden, de auto begon te stotteren en had geen vermogen meer , ondertussen had ik een gebruikte spruitstuk gevonden van een 328i ik had het nagevraagd of het er wel op paste,het was geen enkel probleem,
ondertussen alles er op gezet zonder problemen,na de reparatie heeft de auto nog steeds geen vermogen stottert alleen maar, heel de auto trilt als je gas geeft en de motorlampje brandt nog steeds,ook naa het uitlezen,als de auto koud is rijd hij goed zonder stotteren of inhouden,na 5minuten rijden begint deze ellende.

waar aan kan het liggen dat de auto zo reageert? terwijl er andere spruitstuk er op zit?

de dealer ze verhaal is,de auto geeft honderde foutcodes aan, als we aan reparatie beginnen begginen we bijde spruitstuk we moeten er zeker zijn,of die spruitstuk 100 procent goed is, en dat is weer hoop geld insteken eigenlijk alleen maar voor controleren of alles beetje goed in me kaar is gezet,

wat kan het zijn,enigste dingen die in mijn gedachten zijn,lmm,cilinder,bobine,bougies??

ik kom er echt niet meer uit en ik wil mijn auto zeker niet weg doen maar als het zo blijft doorgaan dan heb ik geen andere keuz meer

wie o wie kan mij helpen a.u.b, deze reparatie inclusief onderdeel heeft mij 1500E gekost

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”