Nieuw hier
Nieuw hier
Hallo,
Ik ben Edwin, uit Fryslan.
Ik heb een 330CI uit 2001.
Ik heb er zelf een kompressorkit op gezet.
Ik ben al lid van een aantal BMW fora, maar e46 info kan ik niet genoeg krijgen.
Foto van mijn bimmer
[thumbnail]http://i244.photobucket.com/albums/gg31 ... bimmer.jpg[/thumbnail]
Opties:
Navi
Intravee MP3
Kompressor (350pk)
Auto dim binnenspiegel
Verwarmde stoelen.
Koplampsproeiers
Harman/Kardon
M3 stuur
18" Styling M72 velgen
Ik ben Edwin, uit Fryslan.
Ik heb een 330CI uit 2001.
Ik heb er zelf een kompressorkit op gezet.
Ik ben al lid van een aantal BMW fora, maar e46 info kan ik niet genoeg krijgen.
Foto van mijn bimmer
[thumbnail]http://i244.photobucket.com/albums/gg31 ... bimmer.jpg[/thumbnail]
Opties:
Navi
Intravee MP3
Kompressor (350pk)
Auto dim binnenspiegel
Verwarmde stoelen.
Koplampsproeiers
Harman/Kardon
M3 stuur
18" Styling M72 velgen
Re: Nieuw hier
welkom!!
echt mega gave bak
!!! have fun hiero!
echt mega gave bak
Welkom Edwin
Wat een mooie Coupe en in de mooiste kleur natuurlijk. Veel plezier op het forum.
Wat een mooie Coupe en in de mooiste kleur natuurlijk. Veel plezier op het forum.
-
Griffendahl
Vooral ook erg mooi geheel, welke compressor set heb je erop gebouwd ?? Of heb je zelf iets samengesteld ??
Welkom Edwin, wat een vette coupe heb je!
Super kleur ook !!!!
Heb je ook foto's van de binnenkant?
Super kleur ook !!!!
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Het is een ESS twinscrew stage 2. website essGriffendahl schreef:Vooral ook erg mooi geheel, welke compressor set heb je erop gebouwd ?? Of heb je zelf iets samengesteld ??
Geen foto's van de binnenkant, maar het is lederen bekleding zwart.Opt1mus schreef:Welkom Edwin, wat een vette coupe heb je!
Super kleur ook !!!!
En de rest is ook zwart.
Edwin, welkom op het E46 Forum!
350pk, poeh! Dat is niet mis!
En dat ook nog eens in een zeer mooie Coupe
..
350pk, poeh! Dat is niet mis!
Bedankt voor het compliment.330dM schreef:Hallo Edwin. Ouch, mooie wagen, valt ook altijd goed bij de TiAg community hier :p
Mmm een ESS compressor, wat spuugt ie er nu uit aan PK's dan? En laat
me raden dat gaat best hard? Wally hier op het forum heeft ook ooit een compressor
gehad maar heeft hem eraf gehaald, heb jij er geen problemen mee?
Je hebt de alermooiste velgen trouwens, wilikookkkkk!!! :p
Veel plezier hier!
De compressor zit er nu 5000km op en nog geen problemen mee gehad.(klopt af)
Pk 350 staat er bij
Er is een duitser die de zelfde compressor heeft die 'm op 277 gpskm/u heeft gehad.
Zelf heb ik de teller eens recht naar beneden laten wijzen. hoe hard dat is weet ik niet precies.
Maestroxl schreef: Bedankt voor het compliment.
Pk 350 staat er bij
Er is een duitser die de zelfde compressor heeft die 'm op 277 gpskm/u heeft gehad.
Zelf heb ik de teller eens recht naar beneden laten wijzen. hoe hard dat is weet ik niet precies.
Zelf gedaan met collega van me. link naar topic op bmwfanhennep E46 schreef:Maestroxl schreef: Bedankt voor het compliment.
Pk 350 staat er bij
Zelf heb ik de teller eens recht naar beneden laten wijzen. hoe hard dat is weet ik niet precies.Dat is niet misselijk, waar heb je dat voor elkaar gekregen?
Edwin, mocht je een keer tijd hebben, dan zien we graag een foto topic in het Projecten gedeelte op het forum!
Indrukwekkend!
Indrukwekkend!
Intravee heb al 1,5 jaar ofzo, ik was 1 van de beta testers330dM schreef:Ik heb het even bekeken op BMWFan, mooi man, netjes gedaan hoor. Moet vergelijkbaar
zijn met een M3 nu denk ik qua prestaties?Heb je die Intravee al lang trouwens?
Op een 16:9 scherm? Veel forumleden zijn geinteresseerd in de intravee, ik heb hem zelf ook.
Hele mooie bak met lekkere opties heb je! En net als Dnl ben ik ook erg benieuwd naar interieur
foto's... :p
Hij is iets vlotter dan een M3, mijn koppel is behoorlijk hoger.
Misschien heb ik binnenkort nog wel eens ff tijd om interieur foto's te maken, maar ben druk bezig met volgende projectje.(uitlaatlijn van voor tot achter)
Nu je dan toch lid bent op dit forum, zien wij daar natuurlijk uitgebreide (foto) verslagen vanMaestroxl schreef:maar ben druk bezig met volgende projectje.(uitlaatlijn van voor tot achter)