Re: Coupe...Foto's M-pakket chip resultaten Update 14-09
Re: Coupe... Schade Project foto's! update 14-11
Als je een neerklapbare achterbank hebt dan zitten ze in de bank verwerkt. Indien je dat niet hebt zitten ze in de hoedenplank.
Oke thanks dat wist ik niet:)
Laatst gewijzigd door Opt1mus op 21 nov 2009, 19:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote van het voorgaande bericht verwijderd, zie forumregels mbt quoten
Reden: quote van het voorgaande bericht verwijderd, zie forumregels mbt quoten
Ziet er goed uit, mooie kleur trouwens !
Thanks,
Heb afgelopen 2 weken niets meer op het forum gezet maar nog wel aardig wat gedaan.
Ik heb de originele achterlichten vervangen voor een paar m3 achterlichten dus ook witte knippers achter:).
Ik heb de originele (massieve) schijfjes voor vervangen een paar geventileerde schijven van een 320. Daarbij ook gelijk de remklauw en de beugels omgezet. De schijven klauwen en beugels heb ik eerst nog gestraald en daarna in de zwarte hamerlak gezet:)

Verder heb ik spoor verbreder's besteld voor mijn achterwielen. Dan komen ze net wat verder naar buiten en dat staat net wat mooier in de wiel kasten denk ik. Ze zijn 15 mm dik, en daarbij ook gelijk nieuwe bouten en nieuw setje slotbouten besteld.
Binnen kort ga de gehele achterburg om zetten die ik van mijn 320 sedan afgehaald heb. en dan heb ik achter ook schijven:).
Moet allen nog even kijken hoe het zit met de ABS.
want dat heeft mijn auto wel en de sedan niet dus dat word ff puzzelen.

Met de kerst ga ik de motor uit de 320 sedan halen om die er bij een vriend van me in te bouwen en dan uit zijn auto de 18is motor te halen en te reviseren en dan bij mij in te bouwen.

Heb afgelopen 2 weken niets meer op het forum gezet maar nog wel aardig wat gedaan.
Ik heb de originele achterlichten vervangen voor een paar m3 achterlichten dus ook witte knippers achter:).
Ik heb de originele (massieve) schijfjes voor vervangen een paar geventileerde schijven van een 320. Daarbij ook gelijk de remklauw en de beugels omgezet. De schijven klauwen en beugels heb ik eerst nog gestraald en daarna in de zwarte hamerlak gezet:)

Verder heb ik spoor verbreder's besteld voor mijn achterwielen. Dan komen ze net wat verder naar buiten en dat staat net wat mooier in de wiel kasten denk ik. Ze zijn 15 mm dik, en daarbij ook gelijk nieuwe bouten en nieuw setje slotbouten besteld.
Binnen kort ga de gehele achterburg om zetten die ik van mijn 320 sedan afgehaald heb. en dan heb ik achter ook schijven:).
Moet allen nog even kijken hoe het zit met de ABS.
want dat heeft mijn auto wel en de sedan niet dus dat word ff puzzelen.

Met de kerst ga ik de motor uit de 320 sedan halen om die er bij een vriend van me in te bouwen en dan uit zijn auto de 18is motor te halen en te reviseren en dan bij mij in te bouwen.

Re: Coupe... Project foto's! update 06-12
Goed bezig
, geen half werk igg..zo zien we dat graag! Wordt echt n nette kar!

Thanks,
Gisteren heb ik de Spoor verbreders gemonteerd. Maar liep niet helemaal goed. de banden kwamen tegen de binnen kant van mijn modderkuipen aan. Dus uitrollen heeft daar bij ook geen zin.
Vanavond een stel andere veren onder gezet. Die ik van de sedan overhad (zijn dubbele veren ofzo).
Nu staat hij daardoor ongeveer 1,5cm hoger achter waardoor het precies gaat. Dus als ik nu over een drempel heen rij is er geen probleem meer.
Ook heb ik de stabilisator stang van de andere auto gehaald en bij er onder gezet, want bij zit er orgineel geen stabilisator stang acher:S maar nu helemaal goed.
Heb ook nog uitgevonden dat de fuse stukken van de andere auto achter niet passen omdat die auto abs heeft. En de mijne wel (moet de Sensoren overzetten) dus dat gaat niet werken. FF verder zoeken dus:(.
Ga nu denk ik nog even kijken voor spoor verbreders voor. 5 mm ofzo dat zal ook zkr weer wat strakker staan.
Zal proberen nog een paar mooie foto's maken.
Gisteren heb ik de Spoor verbreders gemonteerd. Maar liep niet helemaal goed. de banden kwamen tegen de binnen kant van mijn modderkuipen aan. Dus uitrollen heeft daar bij ook geen zin.
Vanavond een stel andere veren onder gezet. Die ik van de sedan overhad (zijn dubbele veren ofzo).
Nu staat hij daardoor ongeveer 1,5cm hoger achter waardoor het precies gaat. Dus als ik nu over een drempel heen rij is er geen probleem meer.
Ook heb ik de stabilisator stang van de andere auto gehaald en bij er onder gezet, want bij zit er orgineel geen stabilisator stang acher:S maar nu helemaal goed.
Heb ook nog uitgevonden dat de fuse stukken van de andere auto achter niet passen omdat die auto abs heeft. En de mijne wel (moet de Sensoren overzetten) dus dat gaat niet werken. FF verder zoeken dus:(.
Ga nu denk ik nog even kijken voor spoor verbreders voor. 5 mm ofzo dat zal ook zkr weer wat strakker staan.
Zal proberen nog een paar mooie foto's maken.
Spoorverbreders op de voorassen is toch helemaal niet goed voor je wagen??
Maarre pics...
Maarre pics...

Ik heb er ook geen spoorverbreders op de voor wielen gedaan. Want weet dat het weg de draag van de auto daar zeker niet op voor uitgaat. Zit mis te twijvelen als het niet te duur is om er een paar van 5 mm op te zetten maar dat is nu nog niet van toepassing.johnsdale schreef:Spoorverbreders op de voorassen is toch helemaal niet goed voor je wagen??
Maarre pics...
Heb er nu de 17 inch achterwiel afgehaald omdat ik toch best wel een een beetje haaks door de bocht probeer te gaan (h) en nu zkr de laatste tijd met dat lekkere natte weg dek.
Heb er nu een paar stalen velgen met oude met oude banden op zitten van mij sedan.
Ga ze denk van het weekeind nog even snel om wisselen voor wat pics en dan zet ik hem op de winterbanden.
En met de stabilisator stang die ik van de week gemonteerd heb rijd hij wel een stuk strakker door de bocht:D
Goed bezig!
Dus je 2.0 6 cilinder gaat eruit en er komt een 1.8 4 cilinder in?
Waarom doe je dat eigenlijk? x|
Dus je 2.0 6 cilinder gaat eruit en er komt een 1.8 4 cilinder in?
Waarom doe je dat eigenlijk? x|
In zn donor auto ligt een 2.0 die neemt een maatje van hem over.
Maatje van hem rijd een 318IS, en dat blok gaat dus in giel zijn 316, comprende? ofzoiets?
Maatje van hem rijd een 318IS, en dat blok gaat dus in giel zijn 316, comprende? ofzoiets?
Klopt helemaal: 

- nielscoupe
mooi drift hok (h)
en wat zeker is dat een 318Is sneller dan een 320 is
heb ut zelf al een aantal keer mee gemaakt dat mijn vroegere 318IS een 320 afmaakt (h)
en wat zeker is dat een 318Is sneller dan een 320 is
heb ut zelf al een aantal keer mee gemaakt dat mijn vroegere 318IS een 320 afmaakt (h)
There aint no way but a coupe /// 328
Ik ben 3weken geleden op het rdw in den Bosch geweest, toen ik daar samen met een vriend een golfje uit Duitsland ging invoeren. En je mag er zo een ander blok in leggen mij want: je mag je auto 40% "opvoeren" dus nu met mijn 1.6 (102pk) mag ik er een 1.8is(140) pk in maken zonder om tekeuren of eventuweel problemen te krijgen met apk, verzekering, enz.