kabelboom mistlampen

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
morris

kabelboom mistlampen

Bericht door morris » 26 okt 2009, 21:33

Hoi mede forummers :)

Mijn BMW is standaard niet voorzien van mistlampen.
Nu heb ik een tijdje terug m'n wagen voorzien van M-tech bumpers inclusief de bij passende mistlampen voor, die nartuurlijk nu niet werken.
Wel heb ik alsvast een lichtschakellaar gemonteerd met mistlampen voor,als ik het knopje op aan zet gaat er wel een tekentje branden in mijn tellerhuis maar verders gebeurd er natuurlijk niks omdat er verders geen aansluitingen voor zijn.
Nu is mijn vraag weet iemand of er bij de dealer een na montage kabelsetje hier voor te bestellen is, net zoals ik dat voor mijn stoelverwarming destijds gedaan heb? met event onderdeel nr!

JJ-BMW-F30

Re: kabelboom mistlampen

Bericht door JJ-BMW-F30 » 07 nov 2009, 09:37

Heeft niemand hier antwoord op?
Ook ik zou graag willen weten of er een aftermaket (oem) kabelsetje te koop is.
Weet iemand of er ook een DIY is voor het plaatsen van mistlampen

Wat betreft het tekentje in je tellerhuis, dat komt doordat er in de lichtschakelaar ook een kilometerstand wordt bijgehouden. Wanneer je de schakelaar vervangt door een andere dan komt de kilometerstand met je boordcomputer niet meer overheen waardoor het tekentje in je tellerhuis komt te staan.
Wil je dit voorkomen dan zal je door de dealer een nieuwe (dure) schakelaar moeten laten plaatsen, de dealer kan de kilometerstand in gebruikte schakelaar niet meer aanpassen.
Afbeelding
-- BMW_e46, The Perfect Driving --

Enrico

Bericht door Enrico » 07 nov 2009, 13:34

Voor m'n E36 kon ik gewoon de losse kabelboom bestellen bij de dealer.... Kostte 40 euro ofzo.....

Dus ik ga er vanuit dat die er voor de E46 ook wel is.... Ik zou zeggen, bel gewoon eens je lokale dealer op? :)

morris

Bericht door morris » 09 nov 2009, 19:50

Dat heb ik dus gedaan,maar omdat ze een nieuw systeem in hun comp kunnen ze de na-montage sets niet meer in afzonderlijke onderdeel nr's splitten, dus kunnen alleen het hele complete set zien!
Laatst gewijzigd door Farl op 09 nov 2009, 23:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd (zie forum regels)

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”