Flits info bij business navigatie
Flits info bij business navigatie
Hallo,
Ik heb me al in de rondte gegoogled maar kan geen duidelijk antwoord vinden.
Is het nu wel of niet mogelijk om in een business navigatie met "pijltjes" de flitspalen weer te geven?
Ik gebruik nu een tomtom waarbij die fijn begint te piepen als ik maar in de buurt kom van een paal of zelfs mogelijke flits lokatie.
Deze "techniek"zou ik ook graag in de BMW willen gebruiken in het geintegreerde systeem maar weet dus niet of dit gaat.
Mocht het niet lukken is er wel een alternatief: bijv http://www.snelwebshop.nl/inforadk1-p-493.html
Maar ik heb liever geen loss spullen rondslingeren als het ook geintegreerd kan worden.
Weet iemand of het mogelijk is wat ik zoek?
Ik heb me al in de rondte gegoogled maar kan geen duidelijk antwoord vinden.
Is het nu wel of niet mogelijk om in een business navigatie met "pijltjes" de flitspalen weer te geven?
Ik gebruik nu een tomtom waarbij die fijn begint te piepen als ik maar in de buurt kom van een paal of zelfs mogelijke flits lokatie.
Deze "techniek"zou ik ook graag in de BMW willen gebruiken in het geintegreerde systeem maar weet dus niet of dit gaat.
Mocht het niet lukken is er wel een alternatief: bijv http://www.snelwebshop.nl/inforadk1-p-493.html
Maar ik heb liever geen loss spullen rondslingeren als het ook geintegreerd kan worden.
Weet iemand of het mogelijk is wat ik zoek?
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
Re: Flits info bij business navigatie
Nee, dit is niet mogelijk.
Bij de prof-navi is het wel mogelijk (gebruikt dezelfde soort POI informatie als TomTom en je kan deze met een tooltje gewoon op een DVD-tje zetten).
Bij de prof-navi is het wel mogelijk (gebruikt dezelfde soort POI informatie als TomTom en je kan deze met een tooltje gewoon op een DVD-tje zetten).
helaas dan...
bedankt voor de info!
dan maar een los apparaatje...
bedankt voor de info!
dan maar een los apparaatje...
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
Ik heb de originele BMW navi pro dvd.OverSoft schreef:Nee, dit is niet mogelijk.
Hoe heet dat tooltje?
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
Je moet dan een image maken van het orgineel, en met "ultraiso" kun je dan de image bewerken.
Je kan dan de flitspaal informatie als POI toevoegen en vervolgens de image branden.
Je kan dan de flitspaal informatie als POI toevoegen en vervolgens de image branden.
Zonder twijfel de mooiste Touring
Duidelijk. Bedankt.Flyingd schreef:Je moet dan een image maken van het orgineel, en met "ultraiso" kun je dan de image bewerken.
Is het ook mogelijk om een geluid te laten afspelen als je op dezelfde rijbaan bent als de flitspaal/camera/trajectcontrole?
Na wat research ben ik erachter gekomen dat het niet echt simpel is om de flitspaal info (en andere POI) toe te voegen.Flyingd schreef:Je moet dan een image maken van het orgineel, en met "ultraiso" kun je dan de image bewerken.
Om dit makkelijk te kunnen zal er een tool gekocht moeten worden bij Pimp-my-nav. Die vraagt 40 of 50 dollar daarvoor.
En wat ik ook frappant vind is dat in een simpele tomtom van 100 euro de display automatisch de kleuren aanpast van dag naar nacht kleuren. Hier zie ik op mijn professional navigatie nog steeds een blauwe lucht met mooie wolken... ook al is het middernacht. Dit is misschien mierenneuken, maar zou toch wel leuk zijn als een systeem van 50keer de tomtomprijs dat ook zou kunnen. (|
Ik vind het niet zo erg, maar dat zegt mijn vrouw als ik weereens aan het opscheppen ben over de E60 met pro Nav.
- GreyCooperS
- Contacteer:
Weet trouwens dat als je de flitspalen als poi erin zet, je alleen het cameraatje op je scherm ziet en dua geen geluidsignaal ontvangt... 

1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
Klopt Ralph! Dat vind ik ook wel apart: met mijn Idrive en navigatie versie is dat ook nog het geval. Dat terwijl er legio sensoren in de auto zitten voor diverse dingen waaronder een lichtsensor voor de koplampen. Dan zou je toch zeggen dat die sensor ook gebruikt kan worden voor het automatisch omschakelen van dag naar nachtkaarten...Ralph schreef: En wat ik ook frappant vind is dat in een simpele tomtom van 100 euro de display automatisch de kleuren aanpast van dag naar nacht kleuren. Hier zie ik op mijn professional navigatie nog steeds een blauwe lucht met mooie wolken... ook al is het middernacht.
Maar goed: ik vind het zeker geen ramp, maar het was wel mooier geweest. Ik heb het overigens "opgelost" door onder een sneltoets te programmeren dat je kunt wisselen. Met 1 druk op de knop schakel je dan dus van dag naar nachtkaarten of andersom. Jet hoeft dan dus niet in het Idrive/navigatie menu te gaan.
Jij hebt een van de laatste revisies van de professional Navigatie (met HD) :~Fransosowitz schreef: Met 1 druk op de knop schakel je dan dus van dag naar nachtkaarten of andersom. Jet hoeft dan dus niet in het Idrive/navigatie menu te gaan.
Wij met de DVD's moeten het nog doen met enkel dagkaarten. Nachtkaarten zijn er niet.
(of ik moet mijn boekje weer eens gaan doorlezen)