wie o wie heeft mijn oude touring nog gezien
Re: welke velgen staan er mooier onder
Ik zou de Schnitzers doen! BBS le mans zie je op elke huis-tuin-keuken auto liggen!
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
I disagree. Ik vind de LM mooier.
Maar misschien kan je het geld van die Schnitzers, en deze velgen samen leggen voor originele LM's?
Maar misschien kan je het geld van die Schnitzers, en deze velgen samen leggen voor originele LM's?
Juist.... ik heb een hekel aan replica's... kwaliteit bevalt me niet!
Als het originele BBS velgen waren zei ik die houden, maar heb hebt ook een stel klauwen en remmerij dat gewoon gezien MOET worden! Dus duidelijk velgen als AC-Schnitzer, stond echt super! 

De Schnitzers zeker en alleen al om het punt wat Daniel aangeeft!
Zeker de AC wielen..
Jammer dat je stukken hebt gehad.. Ik vind het ook maar triest dat de automaten zo'n korte levensduur hebben.. Mijn automaat doet ook soms dom :? ! Anders kan ik het niet zeggen. Heb al 2x de adaptie gereset maar hij blijft soms vreemd doen. Slippende koppeling nog niet meegemaakt (kweet niet of dat bij een autom ook kan, maar goed). Jij hebt nog een oom die het een en ander kan voor jou, bij mij is dat dus niet het geval. Er zit een revisie bedrijf in Oss (versnellingsbak revisie Oss) die het goed en voor een zachte prijs maakt. Denk dat ik binnenkort binnen wandel om te laten checken.
Alvast succes met het zoeken naar de
530d
Jammer dat je stukken hebt gehad.. Ik vind het ook maar triest dat de automaten zo'n korte levensduur hebben.. Mijn automaat doet ook soms dom :? ! Anders kan ik het niet zeggen. Heb al 2x de adaptie gereset maar hij blijft soms vreemd doen. Slippende koppeling nog niet meegemaakt (kweet niet of dat bij een autom ook kan, maar goed). Jij hebt nog een oom die het een en ander kan voor jou, bij mij is dat dus niet het geval. Er zit een revisie bedrijf in Oss (versnellingsbak revisie Oss) die het goed en voor een zachte prijs maakt. Denk dat ik binnenkort binnen wandel om te laten checken.
Alvast succes met het zoeken naar de

Dikke plus éénDaniël schreef:Als het originele BBS velgen waren zei ik die houden, maar heb hebt ook een stel klauwen en remmerij dat gewoon gezien MOET worden! Dus duidelijk velgen als AC-Schnitzer, stond echt super!
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Zeker de Schnitzer wielen!
LM. Ik vind de AC te open. Is natuurlijk volledig smaak afhankelijk, maar ik vind haar met de LM's beter smoelen. De auto is completer.
-
Le Mans!! AC's zyn te gewoon voor die auto
lach noois met een audi rijder,heb medelijden,ze zien zo al genoeg af!!
allebei mooie velgen. Zijn de AC dan in 19 inch?
Dan zou ik die nemen want die ogen gewoon een stuk groter dan de BBS LM.
Is toch moeilijk....
Of om de maand even wisselen
Dan zou ik die nemen want die ogen gewoon een stuk groter dan de BBS LM.
Is toch moeilijk....
Of om de maand even wisselen

van die 2 zou ik voor de lm's gaan. of verkoop ze en zoek van die 3 delige shnitzers in 19" die zijn ook zeer mooi
touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste
heb je ondertussen al een keuze kunnen maken?
Ik ben er nog niet helemaal aan uit. Er komen binnenkort eerst 18" winterwielen op bmw style 225.
Deze velgen heb ik nog nieuw in de doos zitten en die ga ik gebruiken voor in de winter. Volgende week rijd ik weer eens naar brussel om te gaan kijken naar csl velgen, hij heeft er nu zwarte liggen met een rode rand er omheen. Maar de silver heeft ie ook nog liggen . De bbs velgen sla ik ergens op samen met de 20`lombartho velgen.
En volgend jaar kijk ik wel weer verder
Gr addicted
Deze velgen heb ik nog nieuw in de doos zitten en die ga ik gebruiken voor in de winter. Volgende week rijd ik weer eens naar brussel om te gaan kijken naar csl velgen, hij heeft er nu zwarte liggen met een rode rand er omheen. Maar de silver heeft ie ook nog liggen . De bbs velgen sla ik ergens op samen met de 20`lombartho velgen.
En volgend jaar kijk ik wel weer verder
Gr addicted
6x een Bmw en nu een audi A6 pro line