ASC+T

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
Bee_eM_Wee_e46

ASC+T

Bericht door Bee_eM_Wee_e46 » 19 okt 2009, 22:05

Hoi allemaal

Ik heb me bmw nu ongeveer 3 weken en constateer volgens mij al mijn eerste probleempje namenlijk dat bij het starten mijn ASC+T lampje brand maar zodra de auto is aangeslagen verdwijnt het weer gewoon.Maar nu begin ik te twijfelen ofdat ie dat al deed toen ik hem kocht en dat het gewoon normaal is dus ik zou graag jullie reacties horen.Mocht er ook iemand ervaring mee hebben hoor ik het graag. :)

Greetz Justin

Opt1mus
Contacteer:

Re: ASC+T

Bericht door Opt1mus » 19 okt 2009, 22:38

ik zal er eens op letten als ik over 7 uur de auto start :z
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | Afbeelding|
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"

320driver

Bericht door 320driver » 20 okt 2009, 10:53

Dit is een normaal verschijnsel, de ASC knop licht even op bij de start zodat je kunt zien dat hij is ingeschakeld, daarna gaat het lampje weer uit maar de ASC blijft ingeschakeld tenzij je hem handmatig uitzet om bv te gaan driften (h) :!

Roy323Ci

Bericht door Roy323Ci » 20 okt 2009, 21:39

Ja is normaal. Puur ter controle dat je controle lampje werkt.
Het systeem is uitgeschakeld als je lampje blijft branden.

Bee_eM_Wee_e46

Bericht door Bee_eM_Wee_e46 » 20 okt 2009, 21:46

Oke dat is goed nieuws ;D .Je gaat nu ook overal opletten enzo puur omdat je bang bent dat er wat kapot is ofzo |p
Iniedergeval bedankt voor de reacties.

off topic: Ik heb mijn koplamp kapjes erop zitten en me bmw emleempje op de motorkap dus deze week foto's maken en die zal ik posten in het showroom forum :W

Justin

suha

Bericht door suha » 28 okt 2009, 16:44

je kunt voor de zekerheid je auto express ff laten slippen kijken wat hij dan doet. als het systeem gewoon werkt dan merk je bijna niks, de auto herpakt zichzelf.. maar zo niet dan gaat hij hoe noem je zoiets... uhm doen alsof hij de motor afslaat hij gaat dan schokkerig doen...

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”