M tech II
- largeproject
- Contacteer:
Re: M tech II
Ik zie nergens hoe het zit met de airduct van de brandstof koeling op een Mtech 2 bumper.
Bij mijn huidige en bij mtech 1 is daar link een extra gaat voor,maar die zit nu op de mtech 2. :?
Bij mijn huidige en bij mtech 1 is daar link een extra gaat voor,maar die zit nu op de mtech 2. :?
Die zit bij Mtech 2 als het goed is aan de binnenkant van je linker mistlicht...
- largeproject
- Contacteer:
Links en rechts naast de mistlampen zitten toch gaten,ik dacht dat beide voor de remmen waren. :?
Corect me if i am wrong, heb nl. nog nooit een mtech in gemonteerde toestand bekenen. 8P
Corect me if i am wrong, heb nl. nog nooit een mtech in gemonteerde toestand bekenen. 8P
Voor zover ik weet is de rechter gewoon een dummy voor de symmetrie net als bij de M-tech 1. Omdat een benzine de linker ook niet nodig heeft zijn bij een benzine zelfs beide gaten in een M-tech 1 gewoon dicht.
Weet het overigens niet 100% zeker, maar dacht dat het zo zat... Anders moet je eens mensen vragen die een Mtech 2 op een 320d gemonteerd hebben zoals bijvoorbeeld VUA052, DVR of Wendy
Weet het overigens niet 100% zeker, maar dacht dat het zo zat... Anders moet je eens mensen vragen die een Mtech 2 op een 320d gemonteerd hebben zoals bijvoorbeeld VUA052, DVR of Wendy
- largeproject
- Contacteer:
Ahhh,dat zou me ff goed uitkommen
,omdat ik aan de rechterkant daar nl. een standkachel heb zitten, nu kan alleen de mistlamp daar nog voor probs zorgen. 

-
Ik heb net even snel een blik geworpen op mijn 320D en de 2 intakes naast de mistlampen leiden allebei naar de remschijven.
Ik heb een af-fabriek M-tech2 pakket dus alles is origineel.
Hoop dat je hier wat mee kan.
Bij een afneembare trekhaak heb je gewoon een OEM afdekklep nodig voor in de difussorlargeproject schreef:Zo.n diffuser voor de trekhaak kost ook weer een €100 extra.
- Spoiler: Laat zien

www. M3 register .nl
- largeproject
- Contacteer:
fabricsman schreef:Ik heb net even snel een blik geworpen op mijn 320D en de 2 intakes naast de mistlampen leiden allebei naar de remschijven.
Mmmmm,das minder,dan vrees ik dat de standkachel moet verhuizen,daar zit ik niet echt op te wachten.

- largeproject
- Contacteer:
B46 schreef:Bij een afneembare trekhaak heb je gewoon een OEM afdekklep nodig voor in de difussorlargeproject schreef:Zo.n diffuser voor de trekhaak kost ook weer een €100 extra.Bij een vaste trekhaak kun je gewoon zagen in de difussor...
- Spoiler: Laat zien
Maar ook de bij behorende diffuser neem ik aan,of kan daar dat gaat uit gezaagd worden en dan de afdekplaaat er overheeen plaatsen. :?
Dat ging destijds wel bij de E34.
- largeproject
- Contacteer:
Ppfff,kan ik dus €100 + in de zak houden,alleen dus het afdekkapje.
Maar goed de rest kost al genoeg,want volgens mij staat me iets van bij dat je ook de bumper geleiders moet vervangen. :?
Het loopt gelukkig tegen de winter aan,misschien dat ik die airducs er dan maar wat later derop zet.
Het verbaast me overigens dat niemand exact weet wat je nodig hebt,ik zou toch zeggen dat er genoeg zijn die op eenPFL een Mtech 2 bumper geplaatst hebben. :?
Any way,dan zal ik het maar gaan bijhouden wat er zo allemaal extra bij komt.

Maar goed de rest kost al genoeg,want volgens mij staat me iets van bij dat je ook de bumper geleiders moet vervangen. :?
Het loopt gelukkig tegen de winter aan,misschien dat ik die airducs er dan maar wat later derop zet.

Het verbaast me overigens dat niemand exact weet wat je nodig hebt,ik zou toch zeggen dat er genoeg zijn die op eenPFL een Mtech 2 bumper geplaatst hebben. :?
Any way,dan zal ik het maar gaan bijhouden wat er zo allemaal extra bij komt.