M tech II

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
largeproject
Contacteer:

Re: M tech II

Bericht door largeproject » 28 sep 2009, 17:54

Ik zie nergens hoe het zit met de airduct van de brandstof koeling op een Mtech 2 bumper.
Bij mijn huidige en bij mtech 1 is daar link een extra gaat voor,maar die zit nu op de mtech 2. :?

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 28 sep 2009, 17:57

Die zit bij Mtech 2 als het goed is aan de binnenkant van je linker mistlicht...

largeproject
Contacteer:

Bericht door largeproject » 28 sep 2009, 18:01

Links en rechts naast de mistlampen zitten toch gaten,ik dacht dat beide voor de remmen waren. :?
Corect me if i am wrong, heb nl. nog nooit een mtech in gemonteerde toestand bekenen. 8P

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 28 sep 2009, 18:06

Voor zover ik weet is de rechter gewoon een dummy voor de symmetrie net als bij de M-tech 1. Omdat een benzine de linker ook niet nodig heeft zijn bij een benzine zelfs beide gaten in een M-tech 1 gewoon dicht.

Weet het overigens niet 100% zeker, maar dacht dat het zo zat... Anders moet je eens mensen vragen die een Mtech 2 op een 320d gemonteerd hebben zoals bijvoorbeeld VUA052, DVR of Wendy

largeproject
Contacteer:

Bericht door largeproject » 28 sep 2009, 18:19

Ahhh,dat zou me ff goed uitkommen :) ,omdat ik aan de rechterkant daar nl. een standkachel heb zitten, nu kan alleen de mistlamp daar nog voor probs zorgen. :X

fabricsman

Bericht door fabricsman » 29 sep 2009, 08:04

Ik heb net even snel een blik geworpen op mijn 320D en de 2 intakes naast de mistlampen leiden allebei naar de remschijven.
Ik heb een af-fabriek M-tech2 pakket dus alles is origineel.

Hoop dat je hier wat mee kan.

B46
Contacteer:

Bericht door B46 » 29 sep 2009, 15:47

largeproject schreef:Zo.n diffuser voor de trekhaak kost ook weer een €100 extra. :(
Bij een afneembare trekhaak heb je gewoon een OEM afdekklep nodig voor in de difussor
Spoiler: Laat zien
Afbeelding
Bij een vaste trekhaak kun je gewoon zagen in de difussor... :roll:
www. M3 register .nl

largeproject
Contacteer:

Bericht door largeproject » 29 sep 2009, 17:31

fabricsman schreef:Ik heb net even snel een blik geworpen op mijn 320D en de 2 intakes naast de mistlampen leiden allebei naar de remschijven.
Ik heb een af-fabriek M-tech2 pakket dus alles is origineel.

Hoop dat je hier wat mee kan.

Mmmmm,das minder,dan vrees ik dat de standkachel moet verhuizen,daar zit ik niet echt op te wachten. :(

largeproject
Contacteer:

Bericht door largeproject » 29 sep 2009, 17:32

B46 schreef:
largeproject schreef:Zo.n diffuser voor de trekhaak kost ook weer een €100 extra. :(
Bij een afneembare trekhaak heb je gewoon een OEM afdekklep nodig voor in de difussor
Spoiler: Laat zien
Afbeelding
Bij een vaste trekhaak kun je gewoon zagen in de difussor... :roll:

Maar ook de bij behorende diffuser neem ik aan,of kan daar dat gaat uit gezaagd worden en dan de afdekplaaat er overheeen plaatsen. :?
Dat ging destijds wel bij de E34.

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 29 sep 2009, 17:40

Bij de E46 ook :)

largeproject
Contacteer:

Bericht door largeproject » 29 sep 2009, 19:07

Ppfff,kan ik dus €100 + in de zak houden,alleen dus het afdekkapje. :)
Maar goed de rest kost al genoeg,want volgens mij staat me iets van bij dat je ook de bumper geleiders moet vervangen. :?
Het loopt gelukkig tegen de winter aan,misschien dat ik die airducs er dan maar wat later derop zet. :X

Het verbaast me overigens dat niemand exact weet wat je nodig hebt,ik zou toch zeggen dat er genoeg zijn die op eenPFL een Mtech 2 bumper geplaatst hebben. :?

Any way,dan zal ik het maar gaan bijhouden wat er zo allemaal extra bij komt. -_-

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”