Ook even opnieuw aangemeld en alles wat van belang is in 1 post gezet.
Voor degene die mij nog niet kennen:
Ik ben Richard van Leuven, 25 jaar en woonachtig in Brabant.
Momenteel ben ik nog student Marketing Management, maar ik verwacht binnen 2 maanden af te studeren op Marketing Mangement (Commerciële Economie).
Naast school ben ik Full-time BMW fan in hart en nieren. Met name het E36 model heeft mij altijd al geboeid. Toen ik de E36 cabrio in midden jaren 90 voor het eerst zag dacht ik al: zo'n auto wil ik later ook!
Die droom is vorig jaar dan ook uitgekomen! Na lang zoeken heb ik een mooi exemplaar gevonden. Een E36 320i Cabriolet van 8-'95 in de kleur Madeira Violet.
Omdat het mijn eerste auto was, wilde ik zeker zijn dat ik geen miskoop zou begaan. Een aankoopkeuring bij de ANWB leek me dan ook een goed idee voordat ik tot aanschaf overging.
De verkoper heeft zelfs de kosten van de keuring gedeeld, omdat hij overtuigd was van de goede staat.
De uitslag was dan ook erg positief. Enkel de ruitenwisserbladen zijn toen vervangen evenals de bougies en de olie(filters).
De auto was op de velgen en de verlaging na helemaal origineel gelaten. Van aanschaf tot nu toe is er al heel wat veranderd.
Let wel: ALLEEN ORIGINELE BMW ONDERDELEN! Ik ben een echte OEM freak!
Exterieur:
- BBS RS II Velgen
- M-Tech spiegels
- M-Tech voorbumper
- M-Tech skirts
- M-Tech achterbumper
- M-Tech zijlijsten Motorsport Int'l
- Facelift nieren en ombouw
- Sportuitlaat
Interieur:
- M-Tech versnellingspook (verlicht)
- Carbon strip op dashboardkastje Motorsport Int'l
Audio:
- BMW CD43 Business RDS incl. 6 cd wisselaar
- Dension Gateway 300 (incl. Ipod / Iphone en USB aansluiting)
Overig:
- Alarm klasse III
- Hardtop met zwarte hemel, achterruitverwarming en binnenverlichting
Op de velgen, een shroefsetje en xenonverlichting na moet er naar mijn mening niks aan veranderd worden aan de E36.
Nou genoeg verteld! Zie hieronder de foto's!
Staat bij aankoop:


Foto's na de metamorfose:



Foto's met hardtop:




