DV's Ti ///M
Re: DV's Bimmer
Volgens mij ligt dat toch echt aan jou, ik klik in 2 minuten een setje nieren om inmiddels..._DV_ schreef:Ligt het overigens aan mij of is het nog redelijk lastig om ze te vervangen? Krijg die dingen nooit lekker uitgelijnd. Heeft me nu ook een half uur gekost
Re: DV's Bimmer
Anders halen we die twee minuten niet hè_DV_ schreef:Kan ik ze ook in 1 keer in de opening drukken/klikken?

Re: DV's Bimmer
mooie auto heb je,wie weet kom ik je nog een x tegen 

Re: DV's Bimmer
goh!
daar rij ik ook regelmatig 


320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Re: DV's Bimmer
Net even wat info gelezen over de CDV (had ook geen idee wat het was).
Heel toevallig zat ik vanochtend in de auto nog te tobben met het vloeiend overschakelen van 1 naar 2. 'Ben ik nou opeens zo'n kluns geworden?' dacht ik nog, want vloeiend overschakelen bleek erg lastig. Als ik zo dat stukje lees, kan dat wel eens aan die CDV liggen!
Citaat van http://www.zeckhausen.com/CDV.htm
Wat is bij jouw het verschil met en zonder CDV?
Heel toevallig zat ik vanochtend in de auto nog te tobben met het vloeiend overschakelen van 1 naar 2. 'Ben ik nou opeens zo'n kluns geworden?' dacht ik nog, want vloeiend overschakelen bleek erg lastig. Als ik zo dat stukje lees, kan dat wel eens aan die CDV liggen!

Citaat van http://www.zeckhausen.com/CDV.htm
Die CDV moet er dus uitall it does is prematurely wear out the clutch and turn experienced drivers into people who, despite 20 years of practice, cannot shift gears smoothly. During parallel parking maneuvers, the delay can be infuriating, causing constant clutch slippage. And during hard acceleration, the large amount of clutch slippage can greatly shorten the life of your clutch. During normal, sedate driving, the shift from first into second gear is often jerky, leading passengers to question your skill. As the driver, you can see your passengers' heads bobbing back and forth during every shift! Yes, in their minds, they are laughing at you.

Wat is bij jouw het verschil met en zonder CDV?
Re: DV's Bimmer
CDV moet er zeker uit want het is een verschil van dag en nacht met schakelen, je hoeft niet meer na te denken als je van 1 naar 2 schakelt en de auto schakelt zoals hij hoort te schakelen soepel en snel en helemaal als je een shortstick shiftpookje hebt 
Het is een verschil van dag en nacht sinds ik bij mij de CDV heb laten verwijderen heerlijk!
Onbegrijpelijk waarom bmw die erin heeft laten bouwen want het is te vergelijken als rijden op een fiets met zijwieltjes
Dus weg ermee
Toen dat kreng erin zat was het schakelen van 1 naar 2 een ramp! Passagiers klaagden over het feit dat ze elke keer een irritante bonk hoorden en dat ze bij het schakelen zaten te 'headbangen'. Er werd zelfs getwijfeld aan m'n stuurmanskunsten WTF
Als dit geen reden genoeg is

Het is een verschil van dag en nacht sinds ik bij mij de CDV heb laten verwijderen heerlijk!
Onbegrijpelijk waarom bmw die erin heeft laten bouwen want het is te vergelijken als rijden op een fiets met zijwieltjes

Dus weg ermee

Toen dat kreng erin zat was het schakelen van 1 naar 2 een ramp! Passagiers klaagden over het feit dat ze elke keer een irritante bonk hoorden en dat ze bij het schakelen zaten te 'headbangen'. Er werd zelfs getwijfeld aan m'n stuurmanskunsten WTF

Als dit geen reden genoeg is

Re: DV's Bimmer
+1 en vergeet vooral niet het optrekken vanuit z'n twee vanuit bijna stilstand wat met de CDV schier onmogelijk was en zonder dat ding wel 

- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
- Berichten: 13918
- Lid geworden op: 15 apr 2008, 12:50
- Locatie: die Heimat
Re: DV's Bimmer
Ziet er retestrak uit!
Hoe zijn ze bevestigd?
Hoe zijn ze bevestigd?