Ik zal mezelf even voorstellen
Ik zal mezelf even voorstellen
Beste E46 liefhebbers,
28 jaar geleden ben ik geboren en direct besmet met het auto virus. Mijn vader had een voorliefde voor franse auto en dan met name voor het merk Renault.
Op mijn 21ste ben ik gaan werken en ik kreeg als auto van de zaak de e36 316i sedan van de baas die hij eigenlijk ging inruilen op een e46 voor zijn vrouw. Dit was mijn eerste contact met het merk uit Beieren. Veel kilometers gereden en eigenlijk direct verkocht.
2 jaar daarna een bedrijf gestart en geen geld voor een BMW helaas. Terug naar de franse auto's....
Sinds anderhalf jaar rij ik nu samen met mijn vrouw een nieuwe Mini one. Vrouw lief is nu zwanger en gaat bevallen in oktober.
Dat is nu de reden dat ik lid ben geworden van dit leuke forum.
De Mini gaat plaats maken voor een auto waar wel een kinderwagen in past.....
Twee maanden geleden begonnen met zoeken naar een mooie en voor goed onderhouden E46 330IX Touring. Waarom een 4wd? Mijn ouders hebben een huis in Zwitserland en zonder 4wd kom je in de winter de berg niet op. Of je moet elke keer kettingen omleggen. Maar dat gaat ook op den duur vervelen.
Ben nu bezig met een mooie 330ix bezig uit Berlijn. Ik zal jullie op de hoogte houden!
groeten,
Christiaan
28 jaar geleden ben ik geboren en direct besmet met het auto virus. Mijn vader had een voorliefde voor franse auto en dan met name voor het merk Renault.
Op mijn 21ste ben ik gaan werken en ik kreeg als auto van de zaak de e36 316i sedan van de baas die hij eigenlijk ging inruilen op een e46 voor zijn vrouw. Dit was mijn eerste contact met het merk uit Beieren. Veel kilometers gereden en eigenlijk direct verkocht.
2 jaar daarna een bedrijf gestart en geen geld voor een BMW helaas. Terug naar de franse auto's....
Sinds anderhalf jaar rij ik nu samen met mijn vrouw een nieuwe Mini one. Vrouw lief is nu zwanger en gaat bevallen in oktober.
Dat is nu de reden dat ik lid ben geworden van dit leuke forum.
De Mini gaat plaats maken voor een auto waar wel een kinderwagen in past.....
Twee maanden geleden begonnen met zoeken naar een mooie en voor goed onderhouden E46 330IX Touring. Waarom een 4wd? Mijn ouders hebben een huis in Zwitserland en zonder 4wd kom je in de winter de berg niet op. Of je moet elke keer kettingen omleggen. Maar dat gaat ook op den duur vervelen.
Ben nu bezig met een mooie 330ix bezig uit Berlijn. Ik zal jullie op de hoogte houden!
groeten,
Christiaan
Re: Ik zal mezelf even voorstellen
Welkom bij de Touringclub Christiaan,
, de kofferruimte in de E46 is zwaar overgewaardeerd
Veel plezier hier en suc6 met de zwangerschap.
Vergeet je niet te stemmen voor het Touringmodel?
dan kun je beter kiezen voor een E60TChristb schreef: De Mini gaat plaats maken voor een auto waar wel een kinderwagen in past.....
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Hoi,
Welkom
Succes met de zwangerschap en zoektocht!
Welkom
Succes met de zwangerschap en zoektocht!
Van harte welkom hier en succes met de zoektocht naar de ideale BMW.
En natuurlijk ook succes gewenst met de zwangerschap
.
En natuurlijk ook succes gewenst met de zwangerschap
Heb net mijn stem uitgebracht....Opt1mus schreef:Welkom bij de Touringclub Christiaan,
dan kun je beter kiezen voor een E60TChristb schreef: De Mini gaat plaats maken voor een auto waar wel een kinderwagen in past....., de kofferruimte in de E46 is zwaar overgewaardeerd
De kinderwagen past toch wel???? Want de 5 touring past niet echt in mijn budget..... :?
-
Roy323Ci
Welkom Christiaan.
Veel succes met je zoektocht en met de zwangerschap natuurlijk!
Veel succes met je zoektocht en met de zwangerschap natuurlijk!
Welkom Christiaan! 
Ha,
dubbel spannend dus !
Kinderwagens zijn gruwelijk plaats innemend.
Ik ken de kofferruimte van de e46 Touring niet, wel van de E61 (5 series)
We hebben een Buggaboo en die past makkelijk in de E61, onderstel naast wieg.
In mijn vorige 5 (e39 sedan) zette ik het onderstel van de kinderwagen vaak klem achter de bestuurdersstoel (maxicosi rechts).
De wieg (om dat zo maar te noemen) in de kofferbak. Sinds een paar weken hebben we er echter twee kids, dus dat zou geen optie meer zijn. Als dit jullie eerste kleine wordt, is dat misschien wel een optie.
Overigens, als je kleine straks in een stoeltje mee kan (vanaf 9 kg), overweeg dan serieus een originele BMW autostoel.
Ik heb spijt dat ik dat niet meteen heb gedaan, die stoeltjes zijn prachtig aanpasbaar tot zirca 7 jaar (MaxiCosi Tobi tot circa 4 jaar en dan moet je weer een andere kopen ...)
Hoe vaak moet die kinderwagen mee ? En wat moet er dan nog meer mee ?
Een ramp wordt het pas als je op vakantie wil ...
Daarvoor kun je natuurlijk een dakkoffer nemen.
Terug naar de orde van de dag:
Die 330 xi ....
lekker doen zou ik zeggen: sportiviteit met voldoende funktionaliteit.
dubbel spannend dus !
Kinderwagens zijn gruwelijk plaats innemend.
Ik ken de kofferruimte van de e46 Touring niet, wel van de E61 (5 series)
We hebben een Buggaboo en die past makkelijk in de E61, onderstel naast wieg.
In mijn vorige 5 (e39 sedan) zette ik het onderstel van de kinderwagen vaak klem achter de bestuurdersstoel (maxicosi rechts).
De wieg (om dat zo maar te noemen) in de kofferbak. Sinds een paar weken hebben we er echter twee kids, dus dat zou geen optie meer zijn. Als dit jullie eerste kleine wordt, is dat misschien wel een optie.
Overigens, als je kleine straks in een stoeltje mee kan (vanaf 9 kg), overweeg dan serieus een originele BMW autostoel.
Ik heb spijt dat ik dat niet meteen heb gedaan, die stoeltjes zijn prachtig aanpasbaar tot zirca 7 jaar (MaxiCosi Tobi tot circa 4 jaar en dan moet je weer een andere kopen ...)
Hoe vaak moet die kinderwagen mee ? En wat moet er dan nog meer mee ?
Een ramp wordt het pas als je op vakantie wil ...
Daarvoor kun je natuurlijk een dakkoffer nemen.
Terug naar de orde van de dag:
Die 330 xi ....