Even voorstellen

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Charite

Even voorstellen

Bericht door Charite » 07 aug 2009, 08:49

Hallo,

Ik ben Rogier uit Alphen aan den Rijn, ik ben 36 jaar gehuwd en vader van 2 jongens.
Sinds januari de trotse eigenaar van een BMW E46 Touring uit 2000 en het word nu pas leuk!!
Waarom nu pas hoor ik jullie denken, nou dat zit zo. Vanaf de de aankoop ben ik alleen maar bezig geweest om hem onder de kap in orde te krijgen.
En dat gaat van olie lekkage tot het alom bekende motormanagementlampje maar!!! ik ben nu aardig op weg en lig weer op schema.
Foto's die volgen nog en daarom zit ook op dit forum om te zien hoe een ieder zijn eigen draai geeft aan zijn auto en hoe iedereen begaan is met de auto (hobby) en dat je niet de enige ben die elk weekend zijn auto staat te poetsen!! of naar buiten kijkt om te zien hoe die er bij staat.

Gr Rogier
En dat we maar veel van elkaar mogen opsteken.

Griffendahl

Re: Even voorstellen

Bericht door Griffendahl » 07 aug 2009, 08:51

Welkom Rogier, ik heb je even je eigen voorstel topic gegeven ;) Heb je ten minste niet zo'n ondergeschoven plekje in het voorstel topic van iemand anders ;)

Als je zo druk bent geweest om hem onder de kap in orde te krijgen ben ik wel erg benieuwd wat er dan onder die kap ligt :!

bjornc
Bouwer van BimmerPortal

Bericht door bjornc » 07 aug 2009, 10:06

Welkom Rogier!

Laat ons niet te lang in spanning met je foto's he?
Viel spaß hier!

Washdown

Bericht door Washdown » 07 aug 2009, 11:51

Welkom op het E46Forum Rogier
Wist je van te voren dat de auto problemen had of kwam je pas daarna erachter?
En we zijn erg benieuwd naar de foto's :)

Charite

Bericht door Charite » 07 aug 2009, 12:05

Hoi,

Leuk al die reactie's en inderdaad ik zag later ook dat ik bij iemand anders zat te kliederen!! :roll:
Maar even ter verduidelijking :? verwacht er niet te veel van !!! onder de kap is die gewoon standaard en betreffende de ophanging idem, zelf ben ik ook zeker niet technische wat betreft auto's maar ik ben wel van het uiterlijk.
Ik moet alles laten doen en zo als een ieder weet kost het genoeg.
Zelf wou ik altijd een BMW hebben en deze kon ik dan ook voor een leuke meeneem prijs kopen en dan komt later de ellende meer als dat je gehoopt had , maar ja.... we komen er wel.
Zal ff kijken of ik wat mooie plaatjes kan schieten van de wagen maar het kan toch even duren , zit namelijk met mijn voet in het gips dus ik ben afhankelijk en kan zelf 6 weken niet rijden ;( duss....
Maar ik doe mijn best.

Gr Rogier

Washdown

Bericht door Washdown » 07 aug 2009, 12:38

Elke E46 of deze nou standaard is of niet...is leuk om te zien, dus we zien graag foto's ervan :)
Het kost inderdaad genoeg maar je hebt er erg veel plezier van en elke keer is het weer een genot om erin te rijden. :P
Dat is balen zeg dus je had er toch op dit moment niet in kunnen rijden, hoop dat de E46 binnen die 6 weken weer helemaal in orde is! ;D

Charite

Bericht door Charite » 07 aug 2009, 17:45

Bedankt...voor het hard onder de riem ;)

Gr Rogier

Roy323Ci

Bericht door Roy323Ci » 07 aug 2009, 18:45

Welkom Rogier, veel plezier op t forum en succes met je voet!

Opt1mus
Contacteer:

Bericht door Opt1mus » 08 aug 2009, 20:52

Welkom Rogier, suc6 met je voet en de problemen met de Touring.

Heb je al gestemd voor het Touringmodel?
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | Afbeelding|
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”