Even voorstellen
Re: Even voorstellen
Heb je al mods in gedachten voor het interieur bv
stuur, tachoringen om de tellers, shortshift pookje?
Nette auto en in deze kleur zie je niet vaak, ook welkom btw
.
-
Cstreutjes
Ik heb nog niet nagedacht over styling/tuning. Ik denk dat ik hem voorlopig even zo laat, misschien over 'n tijdje...
Ow, die pookknop zit er gewoon opgedrukt, niet eens vastgelijmd ofwat?
Weet iemand waar ik zo'n pookhoes kan kopen?
Ol wil ook het speakerrooster van de passagierskant vervangen... Waar kan ik die kopen?
Klopt het dat 'n E46 (316i) uit 1999 geen distributieriem, maar ketting heeft? En dat deze inprincipe nooit vervangen hoeft te worden?
Ow, die pookknop zit er gewoon opgedrukt, niet eens vastgelijmd ofwat?
Weet iemand waar ik zo'n pookhoes kan kopen?
Ol wil ook het speakerrooster van de passagierskant vervangen... Waar kan ik die kopen?
Klopt het dat 'n E46 (316i) uit 1999 geen distributieriem, maar ketting heeft? En dat deze inprincipe nooit vervangen hoeft te worden?
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Mij is verteld, dat bij ca 300.000km de ketting geïnspecteerd moet worden. Eventueel zelfs nagespannen worden.
Bij 500.000km wordt de ketting uit voorzorg vervangen, zoals dat bij een riem bij ca 100.000 ook gebeurd.
Bij 500.000km wordt de ketting uit voorzorg vervangen, zoals dat bij een riem bij ca 100.000 ook gebeurd.
De knop kun je er gewoon aftrekken maar dit kost behoorlijk wat kracht, in sommige gevallen zit ie vastgelijmd maar vaker is dat niet het geval. Zorg er wel voor dat je niet met je hoofd boven de pook hangt als je kracht zet want dat kan behoorlijk aankomen 
In onze nuttige links sectie staan wat adressen van handelaars, wellicht kun je daar een pookhoes kopen en anders gewoon bij de dealer want zo duur zullen ze niet zijn
In onze nuttige links sectie staan wat adressen van handelaars, wellicht kun je daar een pookhoes kopen en anders gewoon bij de dealer want zo duur zullen ze niet zijn
-
Cstreutjes
Helemaal super.
Bedankt voor jullie leuke reacties!!
Bedankt voor jullie leuke reacties!!