Ik zal mij even voorstellen. Ik heet Dave en ben 31 jaar jong/oud. Ondanks dat ik al 2 jaar naar volle tevredenheid in het bezit ben van een 318i uit 2003 heb ik mij vandaag pas lid van het E46 forum gemaakt. Ik weet het, schandalig.
Ik stuitte op het E46 forum omdat ik eigenlijk de laatste 2 weken op zoek was naar een nieuwe auto, waarbij ik telkens weer geconfronteerd werd met de belachelijk lage inruilprijzen. (Laten we het maar op de economische crisis gooien.) Vandaag heb ik dan ook besloten om voorlopig nog even door te rijden en ben op het internet eens gaan zoeken naar leuke sites die mij meer informatie over de E46 konden verschaffen, en als ik zo eens even kijk dan vind ik denk ik op dit forum de komende tijd wel informatie genoeg. In ieder geval ben ik de komende tijd van plan om wat zaken aan mijn E46 te verfraaien. Misschien om toch een beetje het gevoel te krijgen in een nieuwe auto te rijden. Mijn E46 is een Special Executive die nog helemaal standaard is. Qua veranderingen denk ik op dit moment aan andere velgen en wellicht een chipje.
Zo dat was het wel even. Ondanks dat het maar een standaard E46 is, voor de liefhebbers onderstaand toch nog even een foto.