Beta: Dension WI-Drive
Beta: Dension WI-Drive
Ik ga komende week betatesten met dit product: http://www.dension.com/index.php?pageID=209
Is er interesse als ik ook hier bijhoudt hoe het allemaal samenwerkt?
Is er interesse als ik ook hier bijhoudt hoe het allemaal samenwerkt?
Re: Beta: Dension WI-Drive
Nah, als je het echt niet kunt laten.... 
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
-
Griffendahl
Heb wel interesse in of het ook werkt met Macs, of dat ik perse een Windoos moet hebben staan...
Kan je gewoon iets van een (opensource) uPnP servertje draaien of is er meer nodig... ??
Kortom, ik heb vooral interesse in waar je thuisnetwerk dan allemaal aan zou moeten voldoen
Kortom, ik heb vooral interesse in waar je thuisnetwerk dan allemaal aan zou moeten voldoen
Ik probeer het wel met m'n mac-mini en iphone 3GS naast m'n nokia en winhoosdoos.
Volgens mij heb ik geen upnp nodig aangezien het een file-sync is tussen mijn thuisnetwerk en mijn auto. Je hebt wel een apart app nodig voor op je desktop. Van het weekend eens wat foto's maken.
wat het volgens mij vooral is:
1) een wifi accesspoint in de auto voor internet toegang (als het goed is kan de wi-drive via bluetooth mijn n95 gebruiken als modem)
2) een sync tussen een portable harddisk/usb stick in m'n auto en m'n thuisnetwerk zodat ik alle muziek die ik thuis heb ook beschikbaar heb in m'n auto.
Het syncen gaat via FTP.
Er is wel een app nodig om de wi-drive in te stellen. Deze app draait alleen onder windows (ik heb geen idee of er een mac/linux/etc... versie gaat komen) Ik zie wel dat er ook een web-interface is waarmee je de wi-drive kunt configureren. Ik ga proberen of ik deze 'out of the box' al kan benaderen. Moet ik wel via de dhcp server uitvogelen welk ip-adres de wi-drive heeft gekregen.
Volgens mij heb ik geen upnp nodig aangezien het een file-sync is tussen mijn thuisnetwerk en mijn auto. Je hebt wel een apart app nodig voor op je desktop. Van het weekend eens wat foto's maken.
wat het volgens mij vooral is:
1) een wifi accesspoint in de auto voor internet toegang (als het goed is kan de wi-drive via bluetooth mijn n95 gebruiken als modem)
2) een sync tussen een portable harddisk/usb stick in m'n auto en m'n thuisnetwerk zodat ik alle muziek die ik thuis heb ook beschikbaar heb in m'n auto.
Het syncen gaat via FTP.
Er is wel een app nodig om de wi-drive in te stellen. Deze app draait alleen onder windows (ik heb geen idee of er een mac/linux/etc... versie gaat komen) Ik zie wel dat er ook een web-interface is waarmee je de wi-drive kunt configureren. Ik ga proberen of ik deze 'out of the box' al kan benaderen. Moet ik wel via de dhcp server uitvogelen welk ip-adres de wi-drive heeft gekregen.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Pilot plaatje onderaan de pagina:Griffendahl schreef:Heb wel interesse in of het ook werkt met Macs...

vmware met winhoos... (|
-
Griffendahl
Zelfs in de officiele Microsoft .net magazines etc worden Macs op de afbeeldingen gebruikt omdat een Mac er gewoon beter uitziet op het plaatje. Dat geeft echt 0 garantie dat de betreffende soft-/hardware ook daadwerkelijk op een Mac draaitbjornc schreef:Pilot plaatje onderaan de pagina:
Hmm. Het hele weekend heb ik gewerkt aan:
- het bouwen van een steiger
- een nieuwe oprit
- het verwijderen van rolluiken
- beton storten voor een nieuw hek (electrisch bediend, hoef ik m'n bimmer niet meer uit!)
maar dus niet aan de WI-Drive kunnen werken...
- het bouwen van een steiger
- een nieuwe oprit
- het verwijderen van rolluiken
- beton storten voor een nieuw hek (electrisch bediend, hoef ik m'n bimmer niet meer uit!)
maar dus niet aan de WI-Drive kunnen werken...
- Spoiler: Laat zien
-
AlpinaDrachten
hehe goed bezig !!