Umweltplakette 320d
-
brammutjuh
Umweltplakette 320d
Beste allemaal,
Ik overweeg om een Umweltplakette aan te schaffen voor mijn 320d uit 2000 (136pk). Nu snap ik dat hij geen groene sticker zal krijgen, maar weet iemand of het een rode of een gele zal worden?
Grtz,
Bram.
Ik overweeg om een Umweltplakette aan te schaffen voor mijn 320d uit 2000 (136pk). Nu snap ik dat hij geen groene sticker zal krijgen, maar weet iemand of het een rode of een gele zal worden?
Grtz,
Bram.
-
klexo.e46
Re: Umweltplakette 320d
een gele 3, heb hem zelf namelijk ook 
indien je een roetfilter hebt krijg je volgens mij wel een groene 4 (heb ik ooit eens gehoord.)
indien je een roetfilter hebt krijg je volgens mij wel een groene 4 (heb ik ooit eens gehoord.)
-
brammutjuh
Geloof niet dat die er onder zit als ik de zwarte pluimen af en toe zie in het koplampschijnsel van achter me rijdende auto's 
Zal hem binnenkort eens aanvragen.
Grz.
Bram.
Zal hem binnenkort eens aanvragen.
Grz.
Bram.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Kan je het beste persoonlijk ophalen in DLD, dan kost ie ca €5,-. (Strassenverkehrsamt)
Sommige internet 'diensten' bieden hem aan voor €40,- x| .
Moet je natuurlijk wel ff combineren met een tripje of uitje.
Sommige internet 'diensten' bieden hem aan voor €40,- x| .
Moet je natuurlijk wel ff combineren met een tripje of uitje.
- largeproject
- Contacteer:
Ikkes heb wel een groene en heb geen roetfilter.
Collega's in Duitsland laten regelen,de garage snapte niet zoveel van de nederlandse kentekens.
Collega's in Duitsland laten regelen,de garage snapte niet zoveel van de nederlandse kentekens.
Die Plakette word door een garage geregeld die het niet snapt????largeproject schreef:Collega's in Duitsland laten regelen,de garage snapte niet zoveel van de nederlandse kentekens.
Voor zover ik weet zijn de Tuev en het strassenverkehrsamt de enige die hem uitdelen, en die snappen hem echt wel. Je had gewoon recht op een groene, anders had je hem echt niet gehad.
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.
-
klexo.e46
@Siemi: wat je zegt klopt niet helemaal, heb die van mij namelijk laatst nog gehaald bij de BMW Dealer (Toevallig Fett&Wirtz in Kleve)
verder wel raar dat de duitsers het NL kentekenbewijs niet snappen... ken meer mensen namelijk met een NL kenteken die zo'n sticker hebben gehaald en als ze het niet snappen dan geven ze het niet mee en verwijzen ze je door naar de TÜV
verder wel raar dat de duitsers het NL kentekenbewijs niet snappen... ken meer mensen namelijk met een NL kenteken die zo'n sticker hebben gehaald en als ze het niet snappen dan geven ze het niet mee en verwijzen ze je door naar de TÜV
- DJLeonardo
Waarschijnlijk een hele domme vraag hoor, maar wat heb je eraan? :?
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
Is verplicht in een aantal grote Duitse steden
Die van mij is rood trouwens
Die van mij is rood trouwens
- bjornc
Rood?
Op een 320d? Da kan volgens mij niet. Daar is dan ook een foutje gemaakt.
Op een 320d? Da kan volgens mij niet. Daar is dan ook een foutje gemaakt.
die stickers zijn echt waardeloos slecht weer van je ruit te verwijderen 
OEM wordt overgewaardeerd
| Mijn hok
- bjornc
Klopt, maar waarom zou je ze eraf willen halen?
Ennuh, met een glaskrabber, en stickerverwijderaar is ie (zonder krassen en vlekken) binnen 10 minuutjes eraf.
Ennuh, met een glaskrabber, en stickerverwijderaar is ie (zonder krassen en vlekken) binnen 10 minuutjes eraf.
-
Griffendahl
Omdat ik weiger stickers op mijn auto te plakken om wat voor reden dan ook... Dan maar niet een duitse stad in
Of erop plakken en zo gauw mogelijk na gebruik er weer afhalen
Of stiekem een beetje vals spelen
Vershoudfolie is mooi spul...
Of stiekem een beetje vals spelen
- largeproject
- Contacteer:
Siemi schreef:Die Plakette word door een garage geregeld die het niet snapt????largeproject schreef:Collega's in Duitsland laten regelen,de garage snapte niet zoveel van de nederlandse kentekens.![]()
Voor zover ik weet zijn de Tuev en het strassenverkehrsamt de enige die hem uitdelen, en die snappen hem echt wel. Je had gewoon recht op een groene, anders had je hem echt niet gehad.
Tis een diesel zonder roetfilter en dan heb je echt geen recht op een groene,maar die garage/banden handel ,waar ik hem van heb,hebben we goede contacten mee.....
En aangezien het een beetje moeilijk is in Duitsland een hollands kenteken te controleren ter plaatse..........
- largeproject
- Contacteer:
kaasplank schreef:die stickers zijn echt waardeloos slecht weer van je ruit te verwijderen
Das ook niet de bedoleing van zo'n sticker.