Mijn 330xd
Re: Mijn 330xd
Gaaf filmpje, jammer van je dure onderhoud maar je slijtagedelen moeten nu eenmaal eens worden vervangen.....
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Dat is inderdaad ook zo, dus nu kan ik wel weer een tijdje verder crossen 

Laatste nieuws, ik heb de auto gisteren verkocht. De reden is dat ik zakelijk teveel kilometers rijd en dat de kostenpost wel erg stevig is. Ik heb besloten om te gaan leasen zonder bijtelling (dus alleen zakelijke kilometers) en privé een auto ernaast te rijden (circa tussen de 15 en 20.000 km per jaar). De 330XD is in gebruik (verzekering en wegenbelasting) een erg dure auto, dus ben gaan kijken of ik de auto voor een mooie prijs kon inruilen. En dat is me gelukt, ik heb hem ingeruild (met wat bijbetaling) tegen een gebruikte 130i M-sport pakket, bouwjaar 1/06, km stand 52.000. Mijn maandlasten gaan wat omlaag iig. Over de 130i, wat een sensationele auto is dat. Klinken de 3 en 5 serie 3-liters beschaafd en zijdezacht, bij de 130i blaft de uitlaat hoorbaar mee. Echt een sensationeel geluid, bijna Porsche achtig. En de snelheidssensatie komt daar ook goed bij in de buurt 

Wauw, een 130i M-sport pakket! Dat klinkt ook erg gaaf! Heb je al foto's?
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Jammer dat de E46 vertrokken is, maar wel mooi dat je het bij BMW gehouden hebt.
Krijgen we nog foto's?
Krijgen we nog foto's?
jammmer idd dat de E46 eruit is.... maar de vervanger is zeker een waardige 
De 130i mag ook zeker z'n eigen showroomtopic krijgen

De 130i mag ook zeker z'n eigen showroomtopic krijgen
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails: