Allen bedankt voor de complimenten!
Patron schreef:Echt een dikke bak zeg! Dubbele uitlaat zou haar veel mooier staan vind ik..
Hoeveel vermogen heeft het eigenlijk nu?
Uitlaat hing er onder toen ik hem kocht, nooit aan toe gekomen om iets anders te kopen omdat ik de ca ~EUR 800 voor een beetje merk uitlaat zonde van het geld vond voor iets cosmetisch (en omdat deze al origineel Schnitzer was).
Ik hoopte dat met die Schnitzer diffuser het geheel iets beter bij elkaar zou passen... helaas dus :/
Vermogen; heb hem nog niet op de rollenbank gehad, dus kan ik niet zeker weten. Volgens ESS geeft een TS2 een vermogen van 320pk op een M52TUB28. Ik ga er tot de dyno van uit dat dat ook klopt; de VANOS seals, power pulleys, ESS tuning voor 98 octaan, en uitlaat zullen enig 'ouderdoms' verlies wel kunnen uitbalanceren.
Opt1mus schreef:Dikke qp zeg!
Heel mooi gestyled, heb je al eens smoke knippers voor overwogen?
Wel aan gedacht, maar wilde eigenlijk zo veel mogelijk de 'stock' look behouden (dus chrome lijsten, grills, witte kniperlichten etc)... nu ik die achterkant zo heb verbouwd is het misschien wel het overwegen waard, maar ik vraag me af of dat niet te donker is op een zwarte auto?
Farl schreef:Die ziet er goed uit, zeg!! Kun je misschien nog een foto maken van je oliedruk meters? Ik kan niet goed zien hoe je dit hebt opgelost.
Zal vanavond even wat foto's maken. Dit is een maatwerk/ghetto oplossing overigens, omdat ik niets kon vinden dat netjes paste. Dit zijn gewoon twee stukjes PVC buis met een i/d van 52mm, aan elkaar gelijmd, zwart geverfd, met leer bekleed, en met twee boutjes onder de kick panel bevestigd. Maar omdat het zo is weggewerkt ziet niemand dat het zo'n cheap oplossing is
PIR3lly schreef:Echt een prachtig ding!
Vind de velgen en csl klep juist super mooi staan.
Heb je hem al op de bank gehad?
Thanks! Geïnspireerd door onze vrienden uit Amerika, echter daar kunnen ze geen originele CSL kleppen kopen (enkel import voor zo'n slordige USD 2000), dus hebben ze allemaal een Vorsteiner/Euro-spec/Seibon kopie. Toch wel typisch dat je ze hier zelden ziet, terwijl wij ze veel makkelijker/goedkoper kunnen kopen.
Heb de auto nog niet op de dyno gehad nee, moet nog gebeuren!