Een interieur vraagje
Een interieur vraagje
Beste leden,
Wat is het verschil tussen een achterbank van een sport interieur en een standaard interieur van een sedan??
Graag het liefst met een foto voorbeeld.
Groetjes Booth
Wat is het verschil tussen een achterbank van een sport interieur en een standaard interieur van een sedan??
Graag het liefst met een foto voorbeeld.
Groetjes Booth
Quote van Daniel in BMWPortal | Zomerwielen Meet & Greet - 10 April 2011
Dnl schreef:Daar is Ivo! He-hè...
- DJLeonardo
Re: Een interieur vraagje
er is geen verschil bij de sedan. Het enige verschil is dat hij neerklapbaar is op niet.
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
Ik heb nu een vaste bank.
Dus voor een sportinterieur heeft alleen andere (sport) stoelen nodig?
Dus voor een sportinterieur heeft alleen andere (sport) stoelen nodig?
Iemand hier een ander idee over??
-
Griffendahl
Klopt helemaal... Tenzij je ook een andere bekleding wil, ander patroontje of ander materiaal... Dan zit je minimaal aan deurpanelen voor en achter, stoelen en de achterbank...
Qua model is een achterbank van sportinterieur gelijk aan de achterbank van een standaard interieur. Verschil tussen sportinterieur en gewoon interieur is qua vorm in principe alleen de voorstoelen.
Qua model is een achterbank van sportinterieur gelijk aan de achterbank van een standaard interieur. Verschil tussen sportinterieur en gewoon interieur is qua vorm in principe alleen de voorstoelen.
thanks aan deze info heb ik wat aan.
zat te denken om in plaats van sportstoelen m3 stoelen te plaatsen en de rest in kleur erbij te laten bekleden.
daarom wou ik weten wat de verschillen waren tussen sprot en sedan.
weet iemand toevallig wat het ongeveer zal kosten om: een achterbank, 4 deurkaarten en hoofdsteunen te bekleden in keer? liefst zimmt.
groetjes Booth
zat te denken om in plaats van sportstoelen m3 stoelen te plaatsen en de rest in kleur erbij te laten bekleden.
daarom wou ik weten wat de verschillen waren tussen sprot en sedan.
weet iemand toevallig wat het ongeveer zal kosten om: een achterbank, 4 deurkaarten en hoofdsteunen te bekleden in keer? liefst zimmt.
groetjes Booth
-
Griffendahl
Dan zou ik de voorstoelen ook gelijk mee laten bekleden...
Voor het herbekleden van een volledig interieur heb ik wel eens bedragen horen noemen van een goed gebruikt volleren sportsetje, reken op minimaal 1200-1500...
Voor het herbekleden van een volledig interieur heb ik wel eens bedragen horen noemen van een goed gebruikt volleren sportsetje, reken op minimaal 1200-1500...
Op zulke prijzen moet je zeker wel rekenen idd om het goed te laten bekleden.
De meeste (goedkopere) is gewoon slechte kwaliteit wat binnen de korste keren versleten is.
Bovendien vind je ook niet zomaar losse M3 stoelen, dan zou je ook een compleet M3 interieur moeten aanschaffen. Al met al toch zeker 2500+ euro....
Zou dan gewoon op zoek gaan naar een net gebruikt origineel lederen sportinterieur, dan ben je voor +/- de helft klaar
De meeste (goedkopere) is gewoon slechte kwaliteit wat binnen de korste keren versleten is.
Bovendien vind je ook niet zomaar losse M3 stoelen, dan zou je ook een compleet M3 interieur moeten aanschaffen. Al met al toch zeker 2500+ euro....
Zou dan gewoon op zoek gaan naar een net gebruikt origineel lederen sportinterieur, dan ben je voor +/- de helft klaar
www. M3 register .nl
-
Griffendahl
Goed alternatief is om een goedkoop stoffen sportinterieur te kopen en die te herbekleden, het leuke van herbekleden tov een ander interieur is dat je niet gebonden bent aan BMW kleuren, je hebt ineens een stuk meer keus 
Echter,
3 = Coupe en Booth rijdt een sedan.
Dus past de achterbank niet (??) + geen achterdeur panelen + (voor)deur panelen passen niet + voorstoelen vergt extra werk?? (Meen daar wel iets over gelezen te hebben hier... :? )
Je zou hier ieens kunnen kijken, zijn wel aardig aan de prijs....
Dus past de achterbank niet (??) + geen achterdeur panelen + (voor)deur panelen passen niet + voorstoelen vergt extra werk?? (Meen daar wel iets over gelezen te hebben hier... :? )
Je zou hier ieens kunnen kijken, zijn wel aardig aan de prijs....
-
Griffendahl
Bukko had een volleren standaard interieur met M3 sportstoelen voorin...
Die M3 stoelen zijn dus wel vast te zetten, het probleem is meer het verzamelen van de dingen die je nodig hebt zonder dat je gelijk staatsteun moet aanvragen... 
Je kunt idd m3 stoelen in een sedan zetten.
Ik heb niets aan een compleet m3 interieur want de rest past niet.
Daarom wou ik alleen m3 stoelen en de rest laten bekleden.
Dan heb ik alles behalve de stoelen.
Ik denk dat ik Bukko eens ene mailtje stuur waar hij zijn stoelen gekocht heeft.
Ik heb niets aan een compleet m3 interieur want de rest past niet.
Daarom wou ik alleen m3 stoelen en de rest laten bekleden.
Dan heb ik alles behalve de stoelen.
Ik denk dat ik Bukko eens ene mailtje stuur waar hij zijn stoelen gekocht heeft.
Weet iemand waar ik losse m3 stoelen kan kopen??
Uiteraard tegen een redelijke prijs.
Uiteraard tegen een redelijke prijs.
Enige moeilijkheid bij de montage zit er wel in de gordel.
Bij een Sedan zit de onderkant van de gordel aan de stoel(rails), bij een Coupé aan de auto zelf.
Ben bang dat je sowieso al geen losse stoelen gaat vinden, en al helemaal niet 'voor weinig'. Immers weet (vrijwel) iedereen wat M onderdelen waard zijn.
Ik meen dat Bukko een compleet M3 interieur (ex. deurpanelen) had gekocht op eBay (D), dus daar zou je eens kunnen kijken, maar bedenk wel dat je onder de 1000 euro weinig M3 interieur zult kopen
Wat ik al zei; incl. deurpanelen, passende achterbank, electra etc. aansluiten en het opnieuw laten bekleden kom je toch wel 2500+ euro....
Maar waarom wil je M3 stoelen in je 320i Sedan? Een set (lederen) Sportstoelen zit vrijwel net zo goed....
Bij een Sedan zit de onderkant van de gordel aan de stoel(rails), bij een Coupé aan de auto zelf.
Ben bang dat je sowieso al geen losse stoelen gaat vinden, en al helemaal niet 'voor weinig'. Immers weet (vrijwel) iedereen wat M onderdelen waard zijn.
Ik meen dat Bukko een compleet M3 interieur (ex. deurpanelen) had gekocht op eBay (D), dus daar zou je eens kunnen kijken, maar bedenk wel dat je onder de 1000 euro weinig M3 interieur zult kopen
Wat ik al zei; incl. deurpanelen, passende achterbank, electra etc. aansluiten en het opnieuw laten bekleden kom je toch wel 2500+ euro....
Maar waarom wil je M3 stoelen in je 320i Sedan? Een set (lederen) Sportstoelen zit vrijwel net zo goed....
www. M3 register .nl
omdat ik de stoelen er heel mooi vind uit zien.