Voorstellen: 330CI cabrio van Tijn
Voorstellen: 330CI cabrio van Tijn
Goedemorgen, bijna Kerst en ik heb mezelf al getrakteerd op een fijne Beamer. Onlangs heb ik een 330CI Cabrio automaat uit 2001 gekocht. Ik voel me een enorme verrader, want mijn hart ligt nog steeds bij het echte Italiaanse spul ;-). En met echt bedoel ik niet de moderne rommel die Alfa tegenwoordig produceert: eind deze maand lever ik mijn splinternieuwe 159 SW automaat in. 44 mille aan rammelende onderdelen: wat een slechte auto is dat. Ik hoop dat ik een maandagmorgen model heb gekregen, maar ik ben blij dat ie kan vertrekken.
Per 1 januari start ik mijn eigen zaak en vond dat ik weer een degelijke auto voor doordeweeks moest kopen. Dat het dan een cabrio wordt ipv een station (terwijl ik in juni voor het eerst vader ga worden) maakt het alleen maar extra leuk. Gelukkig heeft mijn vrouw nog een leuke auto met achterdeuren ;-). In het verleden was het zakelijke vervoer Audi en het is toch wel erg fijn als alles het altijd blijft doen. Dat verwacht ik van mijn BMW ook....klopt dat?
Prive heb ik inmiddels twee Maserati's als fun auto voor erbij gehad: een 2.24v uit 1993 en een Ghibli GT uit 1996. Vooral de laatste is een heerlijk auto. Kwalitatief erg goed en zoveel power. Die power kan ik niet echt vinden in de 330CI terwijl het geen stakker is, maar het vermogen gaat zo geleidelijk dat je er eigenlijk weinig van merkt. Turbo auto's zijn toch wel erg veel fun. Maar goed deze Beamer is voor doordeweek.
Op termijn komt er wel weer een fijn Italiaans speeltje, maar voorlopig eerst maar eens omzet gaan draaien.
Geen idee hoe ik een plaatje met jullie kan delen, dus een korte omschrijving:
- titansilber
- hardtop (bij Cabrio Care uit Naarden erbij gekocht: fijne tent - aanrader)
- zwart leer
- fout hout (dat gaat er nog een keer uit - iemand een goed adres? - wheels online ken ik al)
- 17" vijfspaaks BMW velgen - had ze nog niet eerder gezien - niet te schreeuwerig. Nieuwe velgen komen in de loop van volgend jaar. Ik weet hoe ze eruit zien, maar geen idee hoe ze heten.
- het standaard stuur (ook weer met dat afschuwelijke hout...) die ik nog graag wil vervangen door een M stuur dat wat minder dun is.
Vraag: ik word nog niet helemaal wijs tussen ASC en DSC. Ik heb een ASC knopje en ga er vanuit dat ik dus geen ESP heb. Klopt dat?
Groet,
Tijn
[thumbnail]http://i6.tinypic.com/81hoal3.jpg[/thumbnail]
Per 1 januari start ik mijn eigen zaak en vond dat ik weer een degelijke auto voor doordeweeks moest kopen. Dat het dan een cabrio wordt ipv een station (terwijl ik in juni voor het eerst vader ga worden) maakt het alleen maar extra leuk. Gelukkig heeft mijn vrouw nog een leuke auto met achterdeuren ;-). In het verleden was het zakelijke vervoer Audi en het is toch wel erg fijn als alles het altijd blijft doen. Dat verwacht ik van mijn BMW ook....klopt dat?
Prive heb ik inmiddels twee Maserati's als fun auto voor erbij gehad: een 2.24v uit 1993 en een Ghibli GT uit 1996. Vooral de laatste is een heerlijk auto. Kwalitatief erg goed en zoveel power. Die power kan ik niet echt vinden in de 330CI terwijl het geen stakker is, maar het vermogen gaat zo geleidelijk dat je er eigenlijk weinig van merkt. Turbo auto's zijn toch wel erg veel fun. Maar goed deze Beamer is voor doordeweek.
Op termijn komt er wel weer een fijn Italiaans speeltje, maar voorlopig eerst maar eens omzet gaan draaien.
Geen idee hoe ik een plaatje met jullie kan delen, dus een korte omschrijving:
- titansilber
- hardtop (bij Cabrio Care uit Naarden erbij gekocht: fijne tent - aanrader)
- zwart leer
- fout hout (dat gaat er nog een keer uit - iemand een goed adres? - wheels online ken ik al)
- 17" vijfspaaks BMW velgen - had ze nog niet eerder gezien - niet te schreeuwerig. Nieuwe velgen komen in de loop van volgend jaar. Ik weet hoe ze eruit zien, maar geen idee hoe ze heten.
- het standaard stuur (ook weer met dat afschuwelijke hout...) die ik nog graag wil vervangen door een M stuur dat wat minder dun is.
Vraag: ik word nog niet helemaal wijs tussen ASC en DSC. Ik heb een ASC knopje en ga er vanuit dat ik dus geen ESP heb. Klopt dat?
Groet,
Tijn
[thumbnail]http://i6.tinypic.com/81hoal3.jpg[/thumbnail]
Laatst gewijzigd door Tijn op 24 dec 2007, 17:53, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Mark
Re: Voorstellen: 330CI cabrio van Tijn
Hier kun je lezen hoe je een foto kunt plaatsen.
Succes met je Beamer en veel plezier op het Forum!
We zien graag je foto's tegemoet.
Succes met je Beamer en veel plezier op het Forum!
We zien graag je foto's tegemoet.
Tijn, welkom op het E46Forum!
We zijn zeer benieuwd naar de foto`s! Mocht het niet lukken kun je altijd een PB sturen naar een Moderator
We zijn zeer benieuwd naar de foto`s! Mocht het niet lukken kun je altijd een PB sturen naar een Moderator
Welkom Tijn op het forum,
ben benieuwd naar fotos.
ben benieuwd naar fotos.
-
Couper
Welkom, en we zien de foto's wel verschijnen *D
Welkom op het forum Tijn,
ook ik zie graag je foto's, indrukwekkend wagenpark heb je zoal gehad!!
Voor het 1 vader, super zeg, een grotere rijkdom is er niet
(ikzelf heb 2 kleintjes, 1 wordt 05-01-2008 2 jaar en de jongste telg is van 24-08-2007!)
Je begrijpt: ik heb dus wel voor een touring gekozen!
ook ik zie graag je foto's, indrukwekkend wagenpark heb je zoal gehad!!
Voor het 1 vader, super zeg, een grotere rijkdom is er niet
(ikzelf heb 2 kleintjes, 1 wordt 05-01-2008 2 jaar en de jongste telg is van 24-08-2007!)
Je begrijpt: ik heb dus wel voor een touring gekozen!
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Ben benieuwd naar je foto's. Mijn cabrio komt over 2 weken
Enne, kijk niet vreemd op als je na enige tijd niet meer terg wilt naar een ander merk! (ik spreek uit ervaring...)
In welke branche ga je aan de slag?
Albert
In welke branche ga je aan de slag?
Albert

Beste mensen,
Hartelijk dank voor alle reacties. Geen DSC dus...voorzichtig genieten op een nat klaverblaadje, of valt dat wel mee? Zijn deze machines net zo tailhappy als oude Maserati's? Ik ben gewend het zonder eletromica te moeten stellen en dan kom je gemiddeld 1 keer per jaar swabberend een klaverblaadje af...dan ben je weer even genezen ;-).
Het plaatsen van een foto is geloof ik nog niet helemaal gelukt. Als ik meer tijd heb zal ik een 2e poging wagen.
Groet,
Martijn
Hartelijk dank voor alle reacties. Geen DSC dus...voorzichtig genieten op een nat klaverblaadje, of valt dat wel mee? Zijn deze machines net zo tailhappy als oude Maserati's? Ik ben gewend het zonder eletromica te moeten stellen en dan kom je gemiddeld 1 keer per jaar swabberend een klaverblaadje af...dan ben je weer even genezen ;-).
Het plaatsen van een foto is geloof ik nog niet helemaal gelukt. Als ik meer tijd heb zal ik een 2e poging wagen.
Groet,
Martijn
-
Mark
Ik heb ook geen DSC maar wel ASC, is echt geen probleem hoor.
Het is al een stuk beter als dat je geen techniek op dit gebied hebt..
Het is al een stuk beter als dat je geen techniek op dit gebied hebt..
Opgelost! *DTijn schreef:Als ik meer tijd heb zal ik een 2e poging wagen.
Ziet er goed uit Martijn die cabrio, en natuurlijk in de mooiste kleur.