Griffendahl schreef:Hey Jack, welkom hier...

Is het een origineel nederlandse ??
Ben niet zo weg van de wielen en de spoiler maar M-tech 1 is echt top

bedankt allemaal voor de leuke reacties,
op de M-tech1 ben ik erg trots

, juist omdat je het weinig meer ziet, je ziet meer de mtech2 setjes tegenwoordig.
de spoiler is op het randje, ik heb hem zo gekocht en moest even wennen maar vind het nu wel erg mooi, misschien is het iets aan de grote kant, maar gelukkig net niet "TE groot"
en ja het is een origineel nederlandse auto, duidelijk door een m3 liefhebber gekocht, gezien aan de M3 logos overal, instaplijsten, versnellings pook, stuur en zelfs op het motorblok, ik moet de boekjes eropna kijken maar ze is in het westen van nederland gekocht en in onderhoud geweest bij BMW, heb de historie opgevraagd maar er zijn geen rare dingen bekend bij de dealer waar ie al die jaren in onderhoud is geweest. (schade, ongelukjes en dergelijke)
Ik merk nu wel de ouderdom ;( kleine mankementjes met remleidingen, veringen en dergelijke, maarja na 8 jaar en zoweinig Km's kan je dat ook wel verwachten.
ik heb inderdaad al aan een M-stuur zitten denken (ik heb die ook gehad in mijn vorige bmw, een 530i touring) en dat rijdt toch wel lekker.
de velgen, tsja ieder z'n smaak, ik vind deze geweldig (anders had ik ze niet gekocht

) toen ik de bimmer kocht 1,1/2 jaar geleden zaten er origineel M3 velgen op, maar die heb ik verkocht aan een mede BMW liefhebber.
zie hier de foto, zoals ie in de showroom Ekris BMW te Maarsen stond: