Vreemde bijgeluiden--KNAL!
-
Ariedude
Re: Vreemde bijgeluiden--KNAL!
Hoi,
Het cardan/diff is vanbinnen verbrijzeld. Niks meer van te maken en er wordt een compleet nieuwe geplaatst. Dit hadden ze nog niet vaak meegemaakt. Nu afwachten wanneer de reparatie uitgevoerd wordt.
Het cardan/diff is vanbinnen verbrijzeld. Niks meer van te maken en er wordt een compleet nieuwe geplaatst. Dit hadden ze nog niet vaak meegemaakt. Nu afwachten wanneer de reparatie uitgevoerd wordt.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Als ze dit nog nooit hadden meegemaakt, kan je dan niet een beetje Coulance krijgen?
Succes met je herstel!
Succes met je herstel!
wat zei de dealer dan over het kosten plaatje en wie dat voor zijn rekening gaat nemen.. want je had nog garantie toch en je hebt al aangegeven dat er iets niet klopte voor dit gebeurde. ben ik wel benieuwd naar. in ieder geval veel succes ermee.
Edwin
Edwin
Ik zou er in ieder geval geen cent voor betalen als ze mij die auto zo hadden verkocht, dit moeten zij onder garantie repareren lijkt me :?
- DJLeonardo
Ik vraag me af of er nog olie in zat dan. Zou je eens aan ze moeten vragen.... Erg extreem verhaal dit. Lijkt me idd een garantie ding dit. 
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
-
Ariedude
Zo, ik kan de auto morgen weer ophalen. Er is een compleet nieuw cardan onder geplaatst. Ik had nog garantie dus geld kost het me niet. Hoe en wat vraag ik nog even na. Ik kan dus weer met een gerust hart gas gaan geven!
Ik vraag dat m.b.t. wel of geen olie wel even....
Ik vraag dat m.b.t. wel of geen olie wel even....
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Netjes afgehandeld dus 
Zou thuis nog wel ff onder de auto loeren, wat er allemaal niet is. (je weet maar nooit.)
Veel Freude am Fahren gewenst!
Zou thuis nog wel ff onder de auto loeren, wat er allemaal niet is. (je weet maar nooit.)
Veel Freude am Fahren gewenst!
Lekker dat je vandaag weer rond kan rijden in je Bimmer en dat het op is gelost, zal een stuk schelen 
-
Ariedude
Wat een verschil....wist niet dat die auto zo stil kon zijn.....haha. In ieder geval een mooi nieuw, glimmend cardan.
Case closed!
Case closed!
-
AlpinaDrachten
Petje af voor Vriesendijk dus!!
Gefeliciteerd
Gefeliciteerd
-
Ariedude
Zeker weten, zonder enig probleem opgepakt. De reparatie is overigens door Bert Story Nijmegen uitgevoerd. Ook prima service.
Laatst gewijzigd door Farl op 31 mei 2009, 18:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd