CTD's Facelift 330Cd: Pensioen!
Re: CTD's Facelift 330Cd NIEUWE UPDATE: Performance Remschijven
Heel fraai
, staat ook hoog op mijn to-do lijst echter dan gegroefd

320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
- DJLeonardo
Daar zou ik nog even over nadenken. Gegroef is meer voor circuit n.l. Het slijt b.v. snoeihard. Voor straat gebruik wordt geperforeerd aangeraden (door de professionals)Opt1mus schreef:Heel fraai, staat ook hoog op mijn to-do lijst echter dan gegroefd
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
Toch wel hoor, je krijgt er van BMW een attest bij!Jussi schreef:Oeshhh, da's dik!! Maareuh..hier geraak je toch niet mee door de keuring?
Heb tegenwoordig heel veel last van DéJaVu's ...
Nogmaals mooie update

Nogmaals mooie update

zitten deze schijven ook niet op een M3?
Ziet er in ieder geval goed uit.
Mochten mijn schijven het begeve dan ook maar van ditte
Ziet er in ieder geval goed uit.
Mochten mijn schijven het begeve dan ook maar van ditte

MISSCHIEN TIJD VOOR EEN NIEUWE!!!!!!!
https://www.bmwportal.nl//roel-showroom ... t5764.html
https://www.bmwportal.nl//roel-showroom ... t5764.html
Jammer genoeg passen die schijven enkel op 330i/d dus helaas niet van toepassing voor mij.CTD schreef:Toch wel hoor, je krijgt er van BMW een attest bij!Jussi schreef:Oeshhh, da's dik!! Maareuh..hier geraak je toch niet mee door de keuring?
Re: CTD's Facelift 330Cd UPDATE: DVB-T tuner (zonder afstandsb.)
Nieuwe update:
24/05/2009: Conexx DVB-T TV tuner met sturing over de boordmonitortoetsen:
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/RGrHsSNCxPQ&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/RGrHsSNCxPQ&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Deze interface is speciaal ontwikkeld voor de BMW systemen met de analoge TV tuner (die niet meer bruikbaar is na het stopzetten van analoge uitzendingen). Deze interface levert klaar beeld en geluid tot snelheden van 250kmph. De menuus kunnen in het nederlands gezet worden en teletext ontbreekt ook niet. Het beste aan deze tuner is dat een apparte afstandsbediening volledig overbodig is! De tuner word VOLLEDIG bediend over de boordmonitortoetsen en de toetsen op het stuur!
24/05/2009: Conexx DVB-T TV tuner met sturing over de boordmonitortoetsen:
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/RGrHsSNCxPQ&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/RGrHsSNCxPQ&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Deze interface is speciaal ontwikkeld voor de BMW systemen met de analoge TV tuner (die niet meer bruikbaar is na het stopzetten van analoge uitzendingen). Deze interface levert klaar beeld en geluid tot snelheden van 250kmph. De menuus kunnen in het nederlands gezet worden en teletext ontbreekt ook niet. Het beste aan deze tuner is dat een apparte afstandsbediening volledig overbodig is! De tuner word VOLLEDIG bediend over de boordmonitortoetsen en de toetsen op het stuur!
Gaaf! Wat heb je er precies allemaal voor nodig? Alleen die tuner?
Ziet er goed uit CTD!!!
Mooi dat alles via het scherm/stuur te bedienen is!
In NL zul je ook een Digitenne kaartje moeten hebben (als die tuner die slikt), om meer te kunnen ontvangen dan Ned1/2/3.
Bovendien heb je ook een OEM Analoge 16:9 TV Tuner nodig om hem aan te sluiten, als je die nog niet hebt dan heb je ook tussenkabel nodig om de TV tuner tussen de MK4 te koppelen.
Mooi dat alles via het scherm/stuur te bedienen is!

In NL zul je ook een Digitenne kaartje moeten hebben (als die tuner die slikt), om meer te kunnen ontvangen dan Ned1/2/3.
Bovendien heb je ook een OEM Analoge 16:9 TV Tuner nodig om hem aan te sluiten, als je die nog niet hebt dan heb je ook tussenkabel nodig om de TV tuner tussen de MK4 te koppelen.
www. M3 register .nl
Hoe het ook zij, Het ziet er super chique uit
Ik zie echt een "overloaded" qoupé ontstaan :~

_______________________________Showroom________________________________

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Grandioze auto
denk dat als je een ritje maakt je niet meer uit die auto komt
Hoe verzin je deze gadgets allemaal eigenlijk ??

Hoe verzin je deze gadgets allemaal eigenlijk ??
- Spoiler: Laat zien
Ik hou persoonlijk niet zo van een automatische bak. Het schakelen voelt veel sportiever aan, de automaat is voor later, wanneer ik reuma begin te krijgen door met het raampje open te rijden....
Wat de uitlaat betreft, die is zo goed als gekozen. De Eisenmann uitlaat met 4 tips voor de 330... Hij gaat er eind juli onder!
Wat de uitlaat betreft, die is zo goed als gekozen. De Eisenmann uitlaat met 4 tips voor de 330... Hij gaat er eind juli onder!
Re: CTD's Facelift 330Cd UPDATE: Motor is dood!
Wel, de titel zegt het allemaal.
Ik vertek vandaag aan school en ineens hoor ik een luide knal, de hele wagen begint te schudden, trekt niet meer, maakt een hel ratelend geluid. Ik bol dus naar de dealer (ligt op nog geen 200m van school). Ze halen heel de handel uit elkaar en komen tot de conclusie dat een klep van de inlaatcollector afgebroken is door een steentje dat het blok is ingeschoten. Resultaat: motor is voor het schroot!
Ze hebben me een voorzichtige qoute gegeven: ong. 10.000,- EUR.
Ik heb geen idee wat ik nu moet doen. De wagen is een facelift 330Cd van 2003 met 123.500km op de teller...
Ik vertek vandaag aan school en ineens hoor ik een luide knal, de hele wagen begint te schudden, trekt niet meer, maakt een hel ratelend geluid. Ik bol dus naar de dealer (ligt op nog geen 200m van school). Ze halen heel de handel uit elkaar en komen tot de conclusie dat een klep van de inlaatcollector afgebroken is door een steentje dat het blok is ingeschoten. Resultaat: motor is voor het schroot!
Ze hebben me een voorzichtige qoute gegeven: ong. 10.000,- EUR.
Ik heb geen idee wat ik nu moet doen. De wagen is een facelift 330Cd van 2003 met 123.500km op de teller...
Poeehh.. Dat is zuur zeg!!!
Mijn eerste gedachte: probeer iemand op te zoeken die een blok voor je kan/wil wisselen.. Lijkt me de enige optie, gezien alle tijd, moeite en emotie die in de auto zitten. Wegdoen is not done lijkt me..
Mijn eerste gedachte: probeer iemand op te zoeken die een blok voor je kan/wil wisselen.. Lijkt me de enige optie, gezien alle tijd, moeite en emotie die in de auto zitten. Wegdoen is not done lijkt me..
WTF
das echt zwaar klote ik weet ook niet wat ik zal doen ........

* Nissan Sunny 1.4 16v bj 1994*
* Opel astra 1.6 8v bj 2001*
* Bmw 320d bj 2001*
* Audi A3 1,9 TDI bj 2005*
* Opel astra 1.6 8v bj 2001*
* Bmw 320d bj 2001*
* Audi A3 1,9 TDI bj 2005*