Voorraam heeft kuren
-
Jussi
Voorraam heeft kuren
Beste,
Sinds enkele weken begint mijn voorraam wat raar te doen. (| Mijn auto beschikt over een alarm die je afzet met de knopjes van de ramen. In de code moet je op het knopje 'dichtdoen' duwen. Echter, als ik dat doe zakt het raam soms 10 centimeter naar beneden. :? Dat terwijl ik op het knopje sluiten duw..
Dit probleem doet zich soms ook voor wanneer het raam al openstaat en ik wil het sluiten. Dan duw ik de knop in en wanneer het raam helemaal boven is, zakt het weer 10 centimeter. (| Dit gebeurt dan enkele keren tot het eindelijk wil sluiten. Het lijkt me niet dat het raammechanisme is versleten want dan zou ie haperen om dicht te gaan en vooral ook kraken.
Mvg,
Mathieu
Sinds enkele weken begint mijn voorraam wat raar te doen. (| Mijn auto beschikt over een alarm die je afzet met de knopjes van de ramen. In de code moet je op het knopje 'dichtdoen' duwen. Echter, als ik dat doe zakt het raam soms 10 centimeter naar beneden. :? Dat terwijl ik op het knopje sluiten duw..
Dit probleem doet zich soms ook voor wanneer het raam al openstaat en ik wil het sluiten. Dan duw ik de knop in en wanneer het raam helemaal boven is, zakt het weer 10 centimeter. (| Dit gebeurt dan enkele keren tot het eindelijk wil sluiten. Het lijkt me niet dat het raammechanisme is versleten want dan zou ie haperen om dicht te gaan en vooral ook kraken.
Mvg,
Mathieu
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: Voorraam heeft kuren
OEM alarm, of aftermarket?
-
Jussi
OEM met immobilizer. Maar ik denk dat het niets te maken heeft met het alarm hoor.
-
michel
- Locatie: heel dicht bij... en toch ook wel eens heel ver weg!
heeft dit misschien te maken met de knelbeveiliging?
Dit had mijn bedrijfsauto ook, wat ze eraan gedaan hebben weet ik niet! (sorry) :?
Dit had mijn bedrijfsauto ook, wat ze eraan gedaan hebben weet ik niet! (sorry) :?
-
Jussi
Dat het raam terug naar beneden komt als ie denkt dat er iets tussen zit? Daar heb ik ook al aan liggen denken..
-
AlpinaDrachten
ben benieuwd naar de oplossing, Heeft je garage al iets gezegd? (probeer carexpert Sikkema. Man heeft verstand van electronica..)
-
Jussi
Ik ben ook erg benieuwd naar de oplossing. In 9 van de 10 ritjes moet ik gewoon met het raam open rijden.. en parkeren.
Maandag naar de dealer met dat hok!
p.s. ik ben van België dus Sikkema zal wel wat ver rijden zijn. Toch bedankt voor de tip!
Mvg,
Maandag naar de dealer met dat hok!
p.s. ik ben van België dus Sikkema zal wel wat ver rijden zijn. Toch bedankt voor de tip!
Mvg,