Voorkeursinstellingen verdwenen?

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
diskonaut

Voorkeursinstellingen verdwenen?

Bericht door diskonaut » 14 mei 2009, 17:45

Hallo, ik ben nieuw hier en heb een belangrijke vraag!

Bij Bmw hebben ze mijn basismodule vervangen maar nu blijkt dat een deel standaard voorkeursinstellingen vedwenen zijn, waaronder bv: Licht wat automatisch aangaat bij deur openen, deur sluit automatisch bij het rijden,...

Nu is mijn vraag als er een lijst bestaat waarin deze instellingen staan zodat ik weet welke ik terug moet gaan laten activeren.
3 heb ik er gevonden maar sommige merk ik misschien niet!

Het gaat over een bmw 318d van 2004

Hoop dat ik snel een antwoord hoor!

Alvast bedankt!

Grtz

Griffendahl

Re: Voorkeursinstellingen verdwenen?

Bericht door Griffendahl » 14 mei 2009, 17:51

Je moet gewoon even terug gaan naar de dealer en zeggen dat je basisinstellingen niet meer kloppen na montage van de nieuwe basismodule. Ik heb dit zelf ook gehad. Bij mij hingen ze toen de auto gelijk even aan de computer en kon ik kostenloos onder het genot van een kopje koffie samen met de monteur even de opties uitzoeken die ik er wel of niet op wilde hebben.

Hier kan je een lijst vinden met de mogelijke voorkeursinstellingen, kan je je alvast wat voorbereiden ;)

diskonaut

Bericht door diskonaut » 14 mei 2009, 18:55

Ja ben onmiddellijk terug gegaan toen ik het merkte.
Ik mag ook terug gaan en ze gingen hem terug aan de computer hangen, gratis natuurlijk.

Dus ga proberen wa meer functies erbij te zetten als ze toch bezig zijn!

Merci voor de lijst, ga deze eens bekijken!

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 14 mei 2009, 19:17

Is vaak niet zo'n probleem, als die basisunits kapot gaan zijn ze niet altijd meer uit te lezen dus het terugzetten van de instellingen schijnt niet altijd zo maar te kunnen. Althans dat is wat mij bij de dealer verteld werd.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”