soort van Webasto dinges onder de kap
Re: soort van Webasto dinges onder de kap
is dat ding zo uit elkaar te halen zodat je hem schoon kan maken van binnen? Want volgens mij werkt hij bij mij niet zogoed meer?
BMW 520i te koop, zie BMW Markt.
Dit is idd als bijverwarming.
Bij mij zit hij er ook in,ik geloof dat dat ding met koude motor en buiten temp. vanaf 5 graden en lager gaat bijverwarmen.
Ik hoor hem iig rond die temp. werken, hoor dan een hele lichte zoem/fluit.
Als de motor bv s'winters bij mij nog niet warm is doordat ik maar een klein stukje heb hoeven rijden en ik zet de motor uit dan hoor ik hem ook nog 30sec tot 1min na "draaien".
Sommige rover 75 cdt's hebben hem er ook in zitten(ligt ook een M47 motor in),deze zijn dacht ik wel om te bouwen tot standkachel alleen kwam er wel het een en nader bij kijken.
Bij mij zit hij er ook in,ik geloof dat dat ding met koude motor en buiten temp. vanaf 5 graden en lager gaat bijverwarmen.
Ik hoor hem iig rond die temp. werken, hoor dan een hele lichte zoem/fluit.
Als de motor bv s'winters bij mij nog niet warm is doordat ik maar een klein stukje heb hoeven rijden en ik zet de motor uit dan hoor ik hem ook nog 30sec tot 1min na "draaien".
Sommige rover 75 cdt's hebben hem er ook in zitten(ligt ook een M47 motor in),deze zijn dacht ik wel om te bouwen tot standkachel alleen kwam er wel het een en nader bij kijken.
- largeproject
- Contacteer:
Mario TT schreef:is dat ding zo uit elkaar te halen zodat je hem schoon kan maken van binnen? Want volgens mij werkt hij bij mij niet zogoed meer?
Meestal is of de gloeistift stuk of de zeef waar de brandstof op valt om te verdampen.
Geloof niet dat er veel schoon te maken valt.
Ze kunnen hem trouwens bij Webasto trouwens uitlezen,men kan precies het aantal branduren zien en de aantal starts.
Valt zoiets ook acheraf in te bouwenn ??/ :~ :~
- Spoiler: Laat zien
The sheere pleasure of driving ... nothing compares to a BMW
<<E87 118d DPF --- 't is eens wat anders dan een degelijke M57>>
- largeproject
- Contacteer:
Tuurlijk,heb ik ook gedaan.
-
jvh320D
hoi,
ik heb een 320d van 08-2000. ik heb ook niks in dat vakje zitten. ik heb echter wel een standkachel. die zit rechtsvoor achter de bumper en rechtsachter, voor het achterwiel zit een dieselpomp voor de brandstof.
mijn standkachel doet het niet altijd en het is inderdaad een duur grapje om deze te laten maken.
ik heb een 320d van 08-2000. ik heb ook niks in dat vakje zitten. ik heb echter wel een standkachel. die zit rechtsvoor achter de bumper en rechtsachter, voor het achterwiel zit een dieselpomp voor de brandstof.
mijn standkachel doet het niet altijd en het is inderdaad een duur grapje om deze te laten maken.
Wat was je daarvoor kwijt ??largeproject schreef:Tuurlijk,heb ik ook gedaan.
The sheere pleasure of driving ... nothing compares to a BMW
- largeproject
- Contacteer:
Heb een gebruikt setje op ebay gekocht voor €420 incl afstandsbediening,vaak moet je dan wel wat slangen plus bochten daarbij kopen,maar dat is niet zo duur.
Heb wel voor inbouw de unit wel ff laten testen bij een service center van webasto.
Heb wel voor inbouw de unit wel ff laten testen bij een service center van webasto.
Laatst gewijzigd door Farl op 12 mei 2009, 11:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd
-
jvh320D
ik heb ervoor gekozen om nog even niets te laten doen. maar de indicatie was € 500,-- om hem helemaal te laten fixen.
vond ik ff te duur.
vond ik ff te duur.