Neerklapbare achterbank
Re: Neerklapbare achterbank
Nee ik ben hier niet mee verder gegaan omdat ik nu een coupe heb met een neerklapbare achterbank, ik kan wel aangeven wat er allemaal moet gebeuren om dit voor elkaar te krijgen 
Als je dat zou kunnen doen, graag! Ik ben erg benieuwd of het alleen het vervangen van zaken is, of dat ik ook moet gaan lassen/breken/slijpen, etc.. Dan doe ik het namelijk niet.
Alvast dank!
Alvast dank!
-
AlpinaDrachten
hoe zit dat met carroserie stijfheid?
-
Griffendahl
thamoosio schreef:Als je dat zou kunnen doen, graag! Ik ben erg benieuwd of het alleen het vervangen van zaken is, of dat ik ook moet gaan lassen/breken/slijpen, etc.. Dan doe ik het namelijk niet.
Alvast dank!
Nou ik zal alvast 1 ding duidelijk zeggen, je moet inderdaad gaan breken en slijpen omdat alleen het skiluik gedeelte makkelijk eruit te halen valt. De rest is 1 geheel met de carrosserie voor zover ik weet. De gaten voor bijv. de vergrendeling/ontgrendeling van de bank moet ook eruit worden geslepen. De nieuwe eigenaar van me oude auto gaat dit als het goed is wel doen of laten doen door een bedrijf, als ik daar meer over weet/hoor dan laat ik wel even weten wat ze precies hebben gedaan en hoeveel het kost omdat te laten doen
Thanks voor die info.. Zegt mij genoeg, namelijk dat ik dat er niet voor over heb. Ik was er benieuwd naar of het een goed alternatief is, maar zo te horen is het dan handiger om een andere auto aan te schaffen als het écht zo'n probleem is.
Dank voor je reacties in ieder geval..
Dank voor je reacties in ieder geval..
-
Griffendahl
Ik zou het er wel voor over hebben
Must-have op een sedan imho... Je hebt al een tikje minder praktische laadruimte in een sedan, dan is een neerklapbare achterbank toch wel erg handig 
Geef ik je gelijk in, maar ik ben niet zo best in het betere hak- en slijpwerk. Dat moet ik dan laten doen, en dan gok ik dat de kosten me te ver gaan oplopen.