Kwaliteit is super van de Umnitza's!!!
En APK geen probleem, mijn is laatst ook goedgekeurd met die dingen (goedkopere led's eyes)
We wachten het antwoord af. Als je ze uit de USA besteld, kun je er voor mij dan ook een mee bestellen eventueel, scheelt iig in de verzendkosten. Stuur anders maar een pm.BertusE46 schreef: Trouwens, ik heb nog geen mail terug gehad over de voorstel van een groupbuy, heb hem vandaag nog een mail erover gestuurd. Mocht ik na het weekend niks gehoord hebben kunnen we het beter individueel bestellen denk ik. Als dat het geval is haal ik ze zelf uit de USA iig
Echt duidelijk verschil!yellowness schreef:ik heb nu zo'n versie van de chinees uit ede gehaald iets met hl automotive ofzo ik bedoel zijn die verschillen echt zo groot dan wil ik ook wel een setje van die umnitza. en welke kleuren zijn er te leveren dan. van die site begrijp ik niet zo van umniza.
idd hyperlight,Dnl schreef:Geduld Freddy ..
De gene die het aanbiedt, zal vast een eenmansbedrijf(je) zijn en het misschien eerst willen uitzoeken of het mogelijk is voordat ie op de e-mail reageert?
Wie hebben jullie gemaild trouwens? Hyperlight?
Zo ja, deze man reageert inderdaad niet snel!