Altijd al eens een dikke BMW 6 cilinder willen rijden (wat een geluid), dus gelijk maar een 330 gekocht om niet teveel in pk's in te moeten leveren. (231 om 250 pk)
Het is een zwarte handgeschakelde geworden uit 2002 met originele BMW velgen (volgens mij van een M5? voorbanden 225, achter 255).
De volgende optie's zijn aanwezig:
-16:9 navi met 6 CD wisselaar, helaas (nog) niet met DVD navi.
-regensensor
-Xenon (automatisch licht aan/uit schakeling)
-zelf dimmende binnenspiegel
-zwarte hemelbekleding
-stuurbediening radio/Cruise control
-Climat control
-afneembare trekhaak
-elektrisch schuif/kiep dak
-alle ramen elektrisch
-Harman kardon setje
-waarschijnlijk vergeet ik nog wel iets, dus aanvullen mag......
Verschillen tussen de Volvo en de BMW:
-De Volvo was voor het gevoel sneller in sprintjes, waarschijnlijk door de turbo die bij 2500 rpm bij springt.
Maar in de Bimmer is het alleminst behelpen, en als je de tijden 0-100 vergelijkt zijn ze even snel.
-Wat een rukstoelen zitten er in die BMW vergeleken met de Volvo. Ik ben in het ongelukkige bezit van originele BMW stoelen.....dat moeten een paar sportstoelen worden, dat zal wel wat beter zitten denk ik.
-De BMW is een stuk kleiner, maar dat wist ik van te voren (was ik ook naar opzoek). Die Volvo was net een verhuiswagen......wat nou kinderwagens inklappen, zo erin
-Wat een wegligging heeft deze auto zeg, ongelofelijk veel beter dan de Volvo. Dit was ook een reden om een BMW te kopen, superstrak rijgedrag.
Hier nog een paar foto's

Hij is nu weg voor 2 achterbanden, remschijven voor (krom), blokken rondom, wat interieur zaken en apk.
Dus binnenkort kunnen we weer gaan genieten.
PS ik ben meer een forum lezer dan een spammer, dus ik zal hier niet snel "beroemd" worden.
Ik was al een tijdje geregistreerd hier om een beetje in te lezen
Maar ik wou me toch even voorstellen, omdat dat wel zo netjes is.
Hiephoi,
Danny