DvK : E46 M3 Coupe (Te Koop)
Re: DvK : E46 M3 Coupe (UPDATE 27 April:EIBACH PRO KIT)
Hey, DvK. Zou het niet wat zijn om er een keer wat mooie 19" velgjes voor te kopen. Hij schreeuwt er gewoon om...
:fuit:
:fuit:
Dat is inderdaad wel een heel goed en origineel idee Pir3lly...dat ik daar niet eerder op gekomen ben....
(setje spacers moet ik denk ik nog wel even aanschaffen)

(setje spacers moet ik denk ik nog wel even aanschaffen)
beetje marktplaats in de gaten houden, kan es mzzl hebben en je huidige dan als winter setje bewaren ofzo.
coole car btw 

- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Mooie update!
Ennuh, voor de verandering zou ik er 20" onder gooien
Ennuh, voor de verandering zou ik er 20" onder gooien

Hou er nou over op er mag geen mening gegeven wordenjoost schreef:beetje marktplaats in de gaten houden, kan es mzzl hebben en je huidige dan als winter setje bewaren ofzo.

Volgende keer zal ik wel liegen omdat er 4x hetzelfde gezegt word en zeggen dat ik ze prachtig vind onder een M3

Mooie update!!! Ziet er heel goed uit...
Denk dat je mod bij mij ook de doorslag gegeven heeft. Ik wilde eigenlijk voor een billstein pss10 setje gaat onder het motto van "Man gönnt sich ja sonst nichts...", maar ik ga ook voor de eibach veren. Mijn leken-verstand zei eerst dat ze wel erg goedkoop zijn voor M3 veren. :?
Denk dat je mod bij mij ook de doorslag gegeven heeft. Ik wilde eigenlijk voor een billstein pss10 setje gaat onder het motto van "Man gönnt sich ja sonst nichts...", maar ik ga ook voor de eibach veren. Mijn leken-verstand zei eerst dat ze wel erg goedkoop zijn voor M3 veren. :?
Als je met een minimale verlaging genoegen neemt is dit een prima en goede oplossing.De M-dempers kunnen het prima aan dus daar hoef je het niet voor te laten. Een Bilstein setje is natuurlijk ook wel erg lekker maar goed ...kost ook wat meer...
Doe ik ook zeer zeker en als er wat leuks voorbij komt zal ik dat wellicht ook zeker niet laten lopen....joost schreef:beetje marktplaats in de gaten houden, kan es mzzl hebben en je huidige dan als winter setje bewaren ofzo.
- DJLeonardo
Laat je geen 19-ers aanpraten hoor David. Hij is echt perfect zo.
Lekker originalo en zo kan je nog eens ergens heen zonder niergordel
5 a 10mm spacertje voor, en klaar is David.

5 a 10mm spacertje voor, en klaar is David.
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
Thanks Lennaert , Ik had het van de week al even met Ruud (Roodkapje) uitgemeten en kom eerder aan 15mm spacers rondom vermoed ik...
Ach het is gewoon goed bedoelde opbouwende kritiek en daar is niets mis mee natuurlijk....ik ben tevreden zo en daar gaat het om
Ach het is gewoon goed bedoelde opbouwende kritiek en daar is niets mis mee natuurlijk....ik ben tevreden zo en daar gaat het om

En zo moet je het ook zien
, want niemand bedoeld(e) het negatief
.

Ben ook aardig aan het zoeken geweest naar spacers.DvK schreef:Thanks Lennaert , Ik had het van de week al even met Ruud (Roodkapje) uitgemeten en kom eerder aan 15mm spacers rondom vermoed ik...
De gangbare maten die onder een M3 gezet worden zijn vaak:
Voor 15mm met achter 12mm of voor 12mm met achter 10mm.
Dit dan wel met 19" en voor 245/35, achter 275/30.
Met jouw bandenmaat zou misschien iets meer achter kunnen...
@Pir3lly :
Spacers is en blijft een kwestie van uitproberen denk ik.Zoals we het vorige week gemeten hebben moet ik met 15mm rondom goed uit komen maar daar kom je maar op 1 manier achter helaas...
@Daniel:
Zo zie ik het gelukkig ook hoor...ook al kwam het wellicht wat anders over... ;D
Spacers is en blijft een kwestie van uitproberen denk ik.Zoals we het vorige week gemeten hebben moet ik met 15mm rondom goed uit komen maar daar kom je maar op 1 manier achter helaas...
@Daniel:
Zo zie ik het gelukkig ook hoor...ook al kwam het wellicht wat anders over... ;D
hoezo niet??Daniël schreef: niemand bedoeld(e) het negatief.
_______________________________Showroom________________________________

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV