Ik heb in eerdere posts al mijn lofzang op de auto losgelaten, ik ga mezelf niet uitvoerig herhalen maar wil wel kwijt dat de auto geweldig rijdt. Ik ben nu op vakantie in Zwitserland en geniet van de auto. Vooral op bochtige wegen een waar feest om te rijden. Ook de rit op de Autobahn was weer een feest. Veel power, maar vooral de wegligging is fabuleus!
Tot zover het goede nieuws, de auto levert me ook wel de nodige ergernis op. Betrouwbaar is de auto allerminst. Ik ben zielsgelukkig met de garantie op de auto, anders was ik financieel al leeggelopen.
Wat is er misgegaan vooralsnog
- Cardanas mag vervangen worden (dure reparatie)
- Nieuwe achterruit (verwarming deed het niet)
- Nieuwe remsensor
- Radio + navi vallen soms uit. Deze laat ik binnenkort maar eens vervangen, het begint me toch wel te irriteren.
- Vandaag ging de auto in noodloop na dat voorgloeilampje constant bleef branden. Waarschijnlijk zijn dit de verstuivers die vervangen mogen worden.
- Achterruitwisser motortje stuk
- Linkerachterraam gaat wel eens vanzelf open tijdens rijden
Kortom, voor een auto met een dergelijk lage kilometerstand kan ik over de betrouwbaarheid vooralsnog niet tevreden zijn. Hopelijk kan ik binnenkort eens een langere periode ongestoord genieten van mijn auto, zonder dat ik steeds weer naar de dealer moet.
Even wat foto's van mijn schatje, vandaag genomen.