Instelling BT carkit
Instelling BT carkit
Weet iemand misschien hoe ik het geluid van mijn carkit zachter kan zetten als ik gebeld wordt? ik hoor echt keihard gering van een oude telefoon en iedere keer als ik gebeld wordt schrik ik me een hoedje!
ik heb in de handleiding gekeken maar daarover stond niets erin.
ik heb in de handleiding gekeken maar daarover stond niets erin.

Re: Instelling BT carkit
Is het een originele BMW bleutooth module of een aftermarket setje?
Aan de door mij gedane opmerkingen kunnen geen rechten worden ontleend.
- Ton 320D Touring
Meestal wordt er gebruik gemaakt van een mutebox om het geluid te dempen.Bocca schreef:Is het een originele BMW bleutooth module of een aftermarket setje?
-
Sandertje
Is de mutebox niet om het geluid van de radio te onderbreken bij een inkomend of uitgaand gesprek?
In het carkitprofiel van je telefoon het geluid zachter zetten?
Toestellen kunnen zich in het carkitprofiel anders gedragen, denk aan belvolume & beltoon, dan in het normale profiel.
Toestellen kunnen zich in het carkitprofiel anders gedragen, denk aan belvolume & beltoon, dan in het normale profiel.
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|
|Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
het is een BMW bluetooth module.Bocca schreef:Is het een originele BMW bleutooth module of een aftermarket setje?
iPhone heeft geen profielenOpt1mus schreef:In het carkitprofiel van je telefoon het geluid zachter zetten?
bedankt iig! ik ga proberen om de volume knop te draaien als ik gebeld wordt, misschien lukt dat wel..

- Ton 320D Touring
Ik verkeerd gelezenSandertje schreef:Is de mutebox niet om het geluid van de radio te onderbreken bij een inkomend of uitgaand gesprek?